allerleukste speeltje/spelletje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door liefzonnetje, 4 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    gewoon ff om te melden, zit te genieten van mijn kleine man die zich helemaal blij ligt te vermaken in de box.... met zijn sok..... stuk van zijn voeten af trekken en dan in zijn mond om te soppen.... :) daarbij natuurlijk heerlijke winden laten, want als je benen omhoog in de lucht zijn..... ;) :rolleyes:
    en verder zijn spuugdoek..... op zijn gezicht leggen en dan heel hard gaan trappelen en met zijn armen heen en weer slaan en maar lachen.... :)

tja wat is het toch geweldig waar ze blij en tevreden mee kunnen zijn he? Heerlijk gewoon!

Jullie ook specifieke acties?

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier ook met de sokken spelen! Moet er altijd om lachen, alleen trekt hij ze nu continu uit, en als ik dan vraag waar zijn sok is begint hij met benen en armen te spartelen en keihard te lachen :D

En de laatste week is het bijna geen spelen, maar proberen te kruipen, ik zeg dan elke keer ben je weer aan het fitnissen, moet hij altijd zo om lachen!

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    hier ook sok en spuugdoekje maar ook een leeg pakje van de billendoekjes en dan zo 1 met een klepje....klepje open en klepje dicht kan zo wel een uur door gaan en maar schik hebben....

dus waarom duur speelgoed?

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Dano is gek op zijn mobiel boven de box.

ligt keihard te lachen en te spartelen naar dat ding. ik wordt er helemaal vrolijk van :D

en dat kraakknuffeltje

5. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Hihi, ja Mick legt ook vanalles over zijn oogjes en gaat dan heel wild met armen en benen schoppen zo van: hellup hellup ik zie niks meer! Hij deed dat eerst met een spuugdoekje, toen ook met zijn stoffen speelboekje en nu ook met knuffels. Ziet er echt belachelijk uit :)

Ook stopt hij de staart of een oor van zijn knuffelbeer Purk in zijn mond en gaat dan ook met al zijn ledematen zwaaien. Hihihihi! Die oortjes en de staart van Purk zijn echt helemaal afgekloven nu.

Sinds kort als ik hem net in bed heb gelegd en wegloop, tilt hij zijn hoofd en schouders op om te zien waar ik ben. Dan zie je net zijn hoofdje boven de rand van het bed uitkomen. Om je te bescheuren gewoon :) :) :)

Groetjes, Emma

Deel Deze Pagina