Hoi Omdat ik geen reactie kreeg in een ander topicpunt over mijn probleem dacht ik Ze Even hier te zetten. Sinds een 2 weken krijg ik soms ms krampen. Gisteren en eergisteren twee maal hevig. Vandaag oud bloed en stuk slijmpropje verloren. Kreeg weer lichte ms krampen Na ziekenhuis bezoek was alles mooi in orde. Ze hebben inwendig gekeken en op de buik. Ook even monitor gehangen en urine gegeven. Eenmaal thuis een dutje gedaan en bij het rechtstaan ineens nat in mijn broek. Geen urine want het kwam echt recht uit mijn doos dat voelde ik en zag ik nog op wc. Men onderbroek en inlegkruisje waren nat en er zat nog roze bij. Heb wat ms krampen en harde buiken die komen en gaan. Ook pijn in mijn been en heup gekregen dat ik krom stond.nu weer voorbij(behalve in been) Ik blijf wat lichte nattigheid voelen en wat doorzichtig slijm zien met roze in mijn inlegkruisjes. Morgen als dit aanhoudt/verergert ga ik opnieuw naar het ziekenhuis. Ik maak me dus zorgen.ik ben bijna 35 weken en vraag me af of iemand dit heeft meegemaakt en of het vroeggeboorte betekent? Ook gewoon nieuwsgierig naar anderen hun mening hierover. Groetjes!
Hey meid, als het vocht zoet ruikt, is het misschien vruchtwater. Het ruikt een beetje naar mannelijk zaad. Als je een scheurtje in je vliezen hebt kan je best even bellen naar de verloskundige of ziekenhuis. Niet dat je dan meteen moet bevallen (je baby heeft veel vruchtwater, en het is op deze termijn ook niet meer heel belangrijk dat je enorm veel vruchtwater hebt én het wordt ook doorlopend bijgemaakt) maar voor infectiegevaar kan het zijn dat ze het wel willen nakijken. Het zou idd een vroeggeboorte zijn als je nu bevalt, maar het kunnen ook oefenweëen zijn, en die kunnen ook nog weken af en aan komen. Bevallen op 35 weken is meestal wel ok, ik bedoel daarmee dat kindjes op die termijn meestal weinig problemen hebben. Ze moeten soms nog eventjes in de couveuse of warmtebedje en hebben soms wat opstartproblemen om aan de borst te drinken, geloof ik. Heb je je buikpijnen al eens getimed? Komt het op regelmatige tijdstippen? Hoe lang houdt het aan?
Dat zou misschien wel eens het begin kunnen zijn. Zeker niet mee rond blijven lopen maar vandaag terug op controle. Misschien gaan ze het dan nog tegen houden met platte rust maar weeënremmers krijg je nu niet meer. Heel veel succes en hopelijk blijft die nog even zitten.
Hoi Hier vantijd nog krampen,ze duren iets van 20-30 sec en worden niey pijnlijker. Ze komen wel de hele dag door(zo om het Anderhalf uur ofzo en blijft een halfuur duren) voelt gewoon als mijn regels aan maar is te doen.als ze op zijn 'ergst' zijn dan heb ik meestal ook dat er wat meer slijm/roze uitkomt. Voor de rest geen vochtverlies meer.misschien was het slijm dat verwaterd was ofzo? In ieder geval bezie ik het dag per dag . Als het goed gaat rust ik en anders naar ziekenhuis voor controle. Kleintje beweegt nog goed dat wel. We zullen zien wat morgen geeft! Ben benieuwd.
Ik zou er toch nog even naar laten kijken, anais. Het klinkt echt naar vruchtwater en dan moet je toch in de gaten worden gehouden. Ik dénk, maar weet niet, dat op deze termijn geen dingen worden gedaan door het zkh zoals longrijping, maar stel nou dat er bepaalde zorg nodig is... Ik zou het niet afwachten. Gewoon even overleggen en wie weet is het gewoon afscheiding. Je vk wil dit denk ik graag weten! Als het een scheurtje is, kan het toch stoppen, maar je moet het wel even laten checken.
Ondertussen bevallen van maandagochtend! Flinke knul van 2,195 kilo en 46 cm! Zal een tijdje in de couveuse moeten liggen maar het is een sterk ventje! Mijn water brak om 20 na 3 zondagochtend en om 20 na 8 maandagochtend was hij daar de bevalling zelf was zeer vlot (18 min) de voorweeen dan was een een hel,na een dag maar 1 cm en dan ineens op 2 uur naar 10 cm ! Auw Groetjes