Bloed/ slijm in matras 's ochtends

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tese, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Ik bel hier zo ook even de dokter voor maar wil even weten of jullie dit ook weleens hebben gehad met jullie kindjes.

Vanochtend toen Sem wakker werd zat er een vlek van 10cm in z'n matras waar z'n hoofd gelegen heeft. Het was lichtrood dus bloed vermengd met slijm/ snot. Kan niet zeggen of hij het nou ophoest of uit z'n neus komt lopen ik denk het eerste maar overdag zie ik het niet in ieder geval. Wat zou dit zijn? Hij is al weken verkouden en was er net een beetje vanaf en 3 dagen geleden begon het weer. Alleen dit keer met verhoging. Voelt zich duidelijk niet zo lekker maar speelt wel gewoon en is vrolijk. Iemand ervaringen? Nogmaals, ik bel zo de dokter hoor.

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Aj, lastig want dat zou van alles kunnen zijn! Misschien een bloedneusje met flink wat gekwijl, gebeten op zn tong of zn lip, maar misschien heeft hij ook wel rood slijm gespuugd? Denk dat de huisarts beste even in zn mondje en alles kan kijken inderdaad, dan ben je er het snelste achter!

3. Tese

Tese Niet meer actief

Hij heeft het vaker gehad. De assistente denkt aan een loopoor. We mogen om 12 uur even komen.

Deel Deze Pagina