gaan jullie gewoon(wel oppassen natuurlijk) snowboarden of skien? ik zit heel erg te twijfelen over wat ik moet doen volgende week
ha motormeuisje, voor iedereen is dat natuurlijk persoonlijk maar ik zal het niet doen. een vriendin van mij is wel gewoon gegaan en is ook goed gegaan. aangezien ik veels te bang ben dat ik val ofzo... je hebt helemaal niets aan mijn antwoord maar wilde alleen maar zeggen dat je zelf moet doen wat JIJ denkt dat goed is. succes met je beslissing. Liefs Roshi
Ik ga 1 keer in de maand naar Winterberg, we hebben daar een huisje. Maar durf niet te skien ivm andere die niet opletten. Ik val normaal niet, maar andere kunnen bij jou er in skien en dan.... moeilijk hoor, succes
Voor zover ik weet kan het geen kwaad in de eerste 12 weken, daarna wordt het afgeraden. In de eerste twaalf weken ligt je baarmoeder ip achter je schaambot, dus vallen oid kan geen kwaad. Maar ik ga t voor de zekerheid toch ook even navragen hoor, voor die tijd.
Een collegaatje die is nu naar Lapland en had gevraagd of ze mocht skieen en het werd wel sterk af geraden, maar zij is nu bijna 13 weken... Als je het niet aandurfd of je er niet goed bij voelt zou ik het niet doen.. anders mischien je vk vragen!?
net met mn mannetje overleg gehad en ik als het rustig is dan probeer ik het een paar keer gaan naar een rustig gebied in schotland. en verder wilde onze oudste leren snowboarden, dus dan ga ik wel oefenen met hem. heb net broeken staan passen, die gaan dus niet meer dicht! heel fijn. mn nichtje komt zo ff langs die heeft een iets grotere maat anders moet ik nog voor donderdag gaan shoppen! maar om nou een broek te kopen voor 2x een berg af en beetje oefenen met ezra vind ik nogal ver gaan..
Ik ga dit jaar express niet en ik skie al vanaf dat ik 8 was...er is ook eens aangeraden om dan te gaan rodelen...maar dat zal ik helemaal niet doen, levens gevaarlijk!
ik ga volgende week wel een weekje skieen. We gaan met zn 8en en niemand weet dat ik zwanger ben dus als ik nu af zou zeggen zou het opvallen. Ik ga het proberen en als ik niet durf zeg ik dat ik last heb van mn rug. Ga ik dan lekker wandelen.
Ik ben met 6 maanden nog wezen skieen, mijn VK zei dat het tot 6 maanden sowieso wel kon dus ik zat eigenlijk net op de grens . Heb heeeeeeel rustig aan gedaan en halve dagen op de piste gestaan. Maar het ging prima verder! Tuurlijk wel een extra oogje op de omgeving gehouden ivm mensen die tegen mij aan konden skieen of boarden. Mijn VK was toch heel erg van joh, lekker doen wat je normaal zou doen, je lijf waarschuwt zelf wel als je te ver gaat. Trouwens wel een heleboel ongelovige reacties gehad, maarja, ik denk altijd maar zo, je kan ook van de trap of van je fiets vallen toch! groetjes en veel plezier, wat je ook gaat doen . Marit
Ik ga in maart op wintersport maar niet skieen of snowboarden. Niet vanwege valrisico (is er wel want ik bak er niks van... ) maar omdat we erg hoog zitten. Boven de 2300 meter is er veel minder zuurstof in de lucht en als je op die hoogte ook nog inspanning gaat leveren, komt er te weinig zuurstof bij je kindje. Vandaar. Als je onder de 2000 meter blijft zal er wel geen probleem zijn. Misschien iets om rekening mee te houden?
Hallo! Ik ben nu op wintersport en ben vandaag wezen skieen! Doe gewoon rustig aan ,en kijk goed uit... viel mij hartstikke mee vandaag! en uitkijken moet je trouwens altijd! groetjes Ramona
me schoonzusje is 28 weken zwanger en ligt nu met d´r dikke buik daar in het ziekenhuis is gevallen en d´r vliezen zijn gebroken het is afwachten dat ze haar daar zolang houden tot aan de bevalling of dat ze met een abulance terug naar hier word gebracht. dus ik zou het niet doen
Ik zou het trouwens niet doen als ik echt al verder was en een buik had, maar nu is het nog zo pril en afwachten..
volgens de verloskundige kun je gewoom skieen.je kindje zit de eerste 12 weken beschermd achter je schaambeen.zij was zelf nog met 16 weken gegaan. dat van de hoogte en minder zuurstof bij je kind was onzin vertelde ze,er worden daar ook babys geboren op die hoogtes.
ik blijf lekker beneden en ga lekker met ezra oefenen boarden. mn buik groeit echt al met de dag zo raar, kan het ook echt niet meer verbergen, vanmiddag ff de stad in geweest achter een zwangerschaps skibroek maar dat is echt niks ik doe wel een snowboard broek van mn man aan die zitten vrij laag qua lengte verzuip ik erin, qua maat kan het net. maar ik kies voor de veiligheid van mn kindjes en mezelf