afgelopen nacht wou ons zoontje niet slapen. mn vriend heeft m toen uit zn bedje gehaald en is even met m gaan zitten omdat ie zo overstuur was. na een tijdje werd ie weer rustig, en heeft even wat gedronken.. opeens werd ie heel stil dus mn vriend kijkten zziet m spugen met wat bloed.. schrok me rot maar merkte verder niks meer aan m. vandaag ook niet, gewoon vrolijk alsof er niks aan de hand was. hij heeft vroeger reflux gehad.. zou t kunnen door t huilen? maar hij huilt wel vaker en spuugt dan geen bloed... assistente zei trouwens dat t waarschijnlijk niks ernstigs was als ie vandaag gewoon vrolijk was.. maar toch zit t me niet echt lekker.. iemand ervaring hiermee?
ik durf aan de hand van een foto niet te oordelen. Ik heb zelf in het verleden bloed gebraakt, en wat dokters aangaven is dat als het helder rood bloed is geen kwaad kan omdat het dan een wondje in je slokdarm is. (Dit kan ontstaan door huilen, hart hoesten,) Als het bruin bloed is moet je sowieso contact op nemen met een arts omdat het dan gaat om wodjes die dieper zitten in je lichaam, wat natuurlijk niet zomaar moet kunnen. Als je twijfelt, of het gaat vaker voor komen dan zou ik sowieso even langs de dokter gaan.
Lijkt wel op wat ouder bloed.... Geen idee wat het zou kunnen zijn. Als je het niet vertrouwd ff huisarts belle.
Sorry misschien staat het er wel duidelijk, maar lees ik 't niet goed. Geef je borst- of flesvoeding? Ik geef borstvoeding en had een tijdje terug een wondje aan m'n tepel. Dochterlief dronk hierdoor bloed mee wat ze net zo hard weer uitspuugde. Schrok er eerst ook van, maar bleek dus onschuldig. Krijgt je kindje medicijnen tegen reflux? Nexium kleurt na verloop van tijd rood en als ze dat uitspugen kan het ook op bloed lijken maar is het dus niet. Ook meegemaakt... Maar wat er al staat: als je twijfelt, altijd even langs de huisarts, daar zijn ze voor.