Echo op 4 weken - wie nog?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door WishfulDreaming, 25 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Ik moet morgen om 9u al een echo laten maken, omwille van een groot risico op buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

Lang verhaal kort: endometriose, meerdere operaties, buitenbaarmoederlijke zwangerschap, reeds één eileider kwijt,...

Wie heeft er nog een echo gehad rond 4 weken, om medische redenen?
    Waar kan ik me aan verwachten?

Ik veronderstel dat er niet veel te zien is, maar dat er toch een reden gaat zijn waarom ze me zo vroeg willen zien. Ik had me mentaal voorbereid op echo rond 5w zwangerschap, maar nu moet ik plots morgen al langsgaan bij de gyn. :$

2. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Ik heb er 1 gehad met 4 weken, er was een heel heel klein ringetje te ziien in de baarmoeder, maar zo klein dat hij niet een 2e keer dat ringetje kon vinden. Hopelijk boor jou ook een stipje op de goede plek te zien deze keer!

3. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Aah, super. Dat geeft me iets meer moed.

Ik wil gewoon niet dat een onduidelijke echo misschien meer onrust in mijn hoofd gaat veroorzaken. Ik hoop echt dat ze kunnen zien wat nodig is, en dat ik met een gerust hart naar huis mag gaan (voor zo ver dat dat gaat, de komende 8 weken :p )

4. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Dat snap ik, gerust ben ik ook nog niet hoor, maar ze hebben bij mij ook gelijk bloed geprikt, en dat steeg nu heel goed, bij mijn BBZ maar heel langzaam. En morgen heb ik een volgende echo gelukkig dus hoop dan ietss meer te zien.

Het is en blijjft heel onzeker, maar morgen is hopelijk een mooi begin voor je :)

5. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Ik heb bij 4 weken eens een echo gehad, was nog weinig op te zien alleen mooi dik baarmoederslijmvlies. Een week later wel al een zwangerschapsring. Veel succes morgen.

6. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    hoe is je echo gegaan?

7. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Succes vandaag met je echo! Ik heb met 6 wk mn eerste echo gehad. 4wk geen ervaring mee sorry.
    Laat je weten hoe het ging?

8. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.480
    5.840
    113
    Hier ook met 4 weken een echo gehad (ook endo en kans op bbz). Er was nog niets te zien in de baarmoeder. Maar gelukkig ook niet daarbuiten en dat is waar ik voor moest komen. Met 6 weken was er een mooie vruchtzakje te zien met een kloppend hartje.

Deel Deze Pagina