Hallo allemaal, ik moet volgende week donderdag pas ongesteld worden,maar ik had gisteren middag plots ongi pijn en die pijn is nu weg maar me buik rommelt sinds gisteren dus heel erg met steekjes hier en daar. hebben meerdere mensen dat bijna een week voor hun NOD? me ei is trouwens al geweest!(vleden week woensdag) liefs snippie
Ik heb hier ook last van en volgens mij lopen we gelijk... Sinds gister last van onrustige darmen en vreemde stoelgang...Wet niet of het iets zegt hoor. Vorige zwangerschap had ik hier ook last van maar misschien zegt het niks hoor..
wanneer ga jij testen?(aylin?) ik ga proberen als ik ongi word pas de 20ste testen,maar denk niet dat ik dat vol hou! voel me nu al anders dan normaal(ik zit nu in de 9de maand!) liefs snippie
Ik probeer ook zo lang mogelijk te wachten...als ik niet ongi word. Ik zou woensdag kunnen testen maar wil zeker ook nog een paar dagen wachten. Ik heb ook een heel opgeblazen gevoel het lijkt als of ik vocht vast hou...Dit had ik voor de bevalling ook altijd een week voor mijn nod. Dus misschien dat ik wel gewoon ongi word..
hallo, ik moet vandaag ongesteld worden, vorige maand was ik een week overtijd! ben ik nooit! behalve die keer dat ik zwanger was. normaal ben ik precies dezelfde dag en dezelfde tijd. dus nu wacht ik eerst een week en als ik dan nog niet ongesteld ben, een test doen, als ik het vol hou. maar heb ook al tijdje raar gevoel in me buik. pijn bij me recterheup, rommelende buik, geen honger, misselijk, en rare steekjes, en gevoel dat me buik heel gespannen is. maarja misschien is het wel niks, we wachten met ze allen af, maar wat jullie zeggen dat komt me wel bekend voor.
Hmm denk dat je nu gewoon je test moet doen, denk dat je zo zwanger bent als maar kan, toen ik de maand ervoor 5 dgn overtijd was, en menstruatie kreeg, en ik 30 dgn later dus weer 2 dgn overtijd teste, was ik zwanger .. 5 wkn en 3 dgn.. je was net te kort zwanger, daarom menstrueerde je nog net, of het heeft zich tijdens pas ingenesteld, maar denk nu zeker dat je t bent
maar ik heb gistere een test gedaan en die was negatief! dus nu twijfel ik weer, denk ik van misschien duurd het nu weer een week langer voor dat het eigelijk de dag is dat ik ongi word?
de eerste keer was ik vijf dagen overtijd, en pas 30 dagen later bij 2 wkn overtijd teste ik positief, en bij elke zwangerschap is het weer anders, over een weekje weer testen anders vragen om een echo