gaat dit mis?

Discussion in 'Miskraam' started by Flo2, Apr 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flo2

Flo2 Lid

Mar 27, 2009
    21
    0
    1
    hallo ,

vanaf vandaag verdwijnen eigenlijk mijn zwangerschapssymtomen.
    ik was de afgelopen dagen heel erg misselijk tot overgeven toe. en mijn borsten waren pijnlijk en gezwollen.
    NU is het overgeven en het misselijkheids gevoel helemaal weg ook zijn mijn borsten niet meer pijnlijk. eerder op de avond had ik wat bruine afschieding.

moet ik nu bang worden????? ik ben het eigenlijk al.

liefs flo

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hoever ben je??? Want soms worden de verschijnselen ook minder na een tijdje.

3. Flo2

Flo2 Lid

Mar 27, 2009
    21
    0
    1
    ik ben nog niet zo ver vandaag 7 weken.

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Heb je krampen of bloedverlies?
    Op zich is er wel iets te zien als ze een echo zouden maken (kijk maar in mijn album). Je zou voor je eigen gemoedsrust contact kunnen opnemen met je verloskundige en vragen of ze je zou willen checken. Toch kan het voorkomen dat je je de ene dag veel beter voelt dan de andere. Ik heb meermalen zulke dagen gehad, om dan kort erna met een rotvaart weer allerlei klachten te krijgen.

Maar nogmaals: als je echt wilt weten hoe het zit: bel je verloskundige....

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Oeps..dubbel

6. Flo2

Flo2 Lid

Mar 27, 2009
    21
    0
    1
    hallo,

bedankt voor je reactie. nee ik heb geen krampen en ook geen bloedverlies op het moment.maak me alleen veel zorgen omdat als je miskraam googled dan zie je bijna steeds bovenaan staan dat de symtomen verdijwen.
    ik ga morgen idd even bellen met mijn gyn hoop dat ze me wat gerust kan stellen. voelt gewoon heel raar aan dat de misselijkhied nu ineens helemaal verdwenen is.

X flo

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Laat je even weten hoe het nu met je gaat??

8. Flo2

Flo2 Lid

Mar 27, 2009
    21
    0
    1
    hallo,

vandaag was het helemaal mis. ik heb bloedverlies gekregen. na het toiletbezoek was het daar. meteen de ha gebeld en kon ik even langskomen. ha bevestigde wat ik al dacht een vaginale bloeding. ik kon gelukkig meteen door naar de gyn die een inwedinge echo heeft gemaakt. Daar zat het nog fijn op zijn plek en het hartje klopte nog steeds. ben al weer een heel stuk opgelucht. vind het ook nog steeds eng maar ga toch proberen de moed erin te houden.
    en ga een gezond kindje op de wereld brengen

liefs flo

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Eng is zoiets he? Ik heb er tweemaal mee te maken gehad in het begin van mijn zwangerschap, plus dat ik tweemaal eerder ben onderzocht op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. In alle gevallen bleek er niets aan de hand, maar je hart staat werkelijkstil als je bloed ziet, he?

Toch is bloedverlies in het begin iets wat redelijk vaak voorkomt en ik las ooit, dat als er na een bloeding een goede echo is, de kans dat de zwangerschap doorzet, groot is.

Hou je daar aan vast hoor!!!! En kijk naar mij..ik ben inmiddels in mijn 18e week aangeland!

Heel veel sterkte en als je eens een oor nodig hebt, dan weet je me te vinden!

10. Flo2

Flo2 Lid

Mar 27, 2009
    21
    0
    1
    helen

heel heel erg bedankt voor je luisterend oor. ik waardeer het echt heel erg. je stelt me wel gerust.

thanx

liefs flo

11. Brena

Brena Lid

Nov 4, 2008
    12
    0
    0
    Hallo Flo,

Pfff wat lijkt me dat schrikken zeg! Ik hoop dat de schrik nu je de echo hebt gehad weer helemaal weg is.

Ik was in het begin van de zwangerschap zo enorm misselijk en draaierig, en dat is ook ineens gestopt. Maandag wordt mijn gezonde dochter alweer 1.
    Dus... het kan maar zo dat je ineens niet meer voelt dat je zwanger bent.

Ik hoop dat je ervan kunt genieten dat de misselijkheid voorbij is en ik wens je een goede zwangerschap en bevalling en daarna een wolk van een kind.

Liefs, Breña

12. MvN

MvN Niet meer actief

Ik heb ook al 3 keer bloedverlies gehad en me kleintje deed et nog perfect!!

Afgelopen dinsdag nog zien ronddansen :D

Dus het hoeft niets te betekenen!

13. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Jeetje wat schrikken flo.. En wat fijn dat het allemaal nog goed gaat :)
    je optimisme raakte me wel een beetje aangezien ik voor de 2de keer zwanger ben en bij de 1e zw 2 weken lang geen symptomen meer heb gehad.. later bleek dat het vruchtje al vanaf het begin gestopt was met groeien.. Nu ben ik voor de 2de keer zwanger en je raad het al.. sinds 2 dagen geen symptomen meer, niet meer misselijk en mijn bortsen en tepels zijn nog nauwelijks gevoelig.. Ik leef nu dus met mijn hoofd en gevoel in wat er toen is gebeurd en voor mijn gevoel is het dus ook al over..
    Blijf vooral zo optimistisch :) Ik word er ook weer wat positiever door, dat het toch allemaal kan :)
    succes met je zwangerschap meid en blijf lekker zitten op je roze wolk :)

14. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Hai Flo,

hoe gaat het ondertussen met je? Hoop dat het goed gaat en je je niet teveel druk maakt!

Dikke knuffel

15. Flo2

Flo2 Lid

Mar 27, 2009
    21
    0
    1
    hallo,

even een update. Het gaat nu goed met me. afgelopen vrijdag heb ik nog een inwendige echo gehad. Kindje zat nog mooi op zijn plaats en hartje klopt!!!! aangezien ik twee dagen vooraf ook een echo had gehad kon ik ook nog zien dat het kindje groeid.
    Voor mij was dit ookwel het teken dat ik nodig om de knop om te zetten en nu weer lekker te genieten van mijn zwangerschap.
    en moet ook wel bekennen dat dat me goed afgaat. ik ben inmiddels ook weer misselijk en overgeven doe ik gemiddeld een keer dag ( zou bijna zeggen dat ik daar blij mee ben). bloedverlies is geheel gestopt.
    Jeetje wat zoiets toch allemaal bij mensen te weeg kan brengen. maar ik ben blij om te kunnen zeggen dat het nu goed gaat en wil ook ieder bedanken voor jullie steun. Gelukkig is er ook een positieve afloop.
    liefs flo

16. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Fijn om te horen!
    Ik hoop, dat je nu ook een beetje kunt genieten van je zwangerschap!

17. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Inderdaad fijn om te horen! Hoeveel weken ben je nu? Ga er lekker van genieten! Liefs

18. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Soms is het ook geestelijk zeg maar..
    Niet om negatief te doen ofzo hoor, maar ik neem mezelf even als voorbeeld.
    Ik had een miskraam gehad met 5 weken, tenminste dat denken we want toen was er al niks meer te zien op de echo zelfs geen ring en dag later begon het bloedverlies.
    Toen ik de maand erop weer zwanger was, ging alles goed.. tot 14 weken, toen gingen mijn kwaaltjes ineens weg en voelde ik me niet meer zwanger. Ik zat op mijn werk en maakte me maar druk dat ;t mis was.. Opeens ging ik naar de wc en jahoor daar kwam het bloedverlies.
    Eenmaal in het ziekenhuis bleek er gelukkig niks met ons kindje aan de hand te zijn. De verloskundige kon ook geen aantoonbare reden geven waar het bloedverlies vandaan kwam. Maar ze zei wel, onderschat je geest ook niet.. Als je al gespannen erover bent kan je lichaam dat ook meepikken en erop reageren.
    Gelukkig is bij jou alles goed! :D

19. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

Jan 31, 2007
    580
    0
    0
    Dit verhaal geeft me toch wel weer hoop. Ik heb sinds gisteren bloedverlies en sinds een weekje geen symptomen meer. Heb een beetje zeurderig gevoel in mijn onderbuik, maar kan het geen krampen noemen. Ik was er eigenlijk helemaal vanuit gegaan dat het mis was (zie onderschrift). Heb pas maandag een echo, dus ik zit nog een week in onzekerheid :(. Ik ga maar van het ergste uit, dan valt het alleen maar mee als er maandag toch nog een kloppend hartje te zien is.

20. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

Jan 31, 2007
    580
    0
    0
    O ja, Flo: wat super dat het goed is bij jou :). Veel geluk met je zwangerschap verder!

Share This Page