Hoge smalle vaas... wat er mee te doen

Discussie in 'De lounge' gestart door Maria1983, 23 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Nu wij aan het opruimen zijn, kwamen we een vaas tegen die al heel lang ongebruikt in een kamer stond. Het is een hoge vaas (± 50 cm) die naar onderen toe smaller toeloopt. Wij hebben deze volgens mij ooit eens bij ikea gekocht met een orchidee erin, met van dat gekleurd stof erbij. Was toen heel leuk, maar nu staat die vaas ongebruikt "in de weg". Vind het eigenlijk ook zonde om hem weg te doen, maar geen idee wat ik ermee zou kunnen doen. Ik ben niet zo heel creatief/handig om zelf iets ermee te bedenken.
    Iemand een goed idee?

2. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    per ongeluk expres omstoten ;):D

heb kerstballen gehad ie ik echt niet mooi meer vond......die heb ik perongeluk laten vallen :D:D toen moest ik wel nieuwe halen haha,

je kan er van alles mee doen!
    zou zeggen kijk op internet op Welke.nl | Ontdek. Bewaar. Deel. staat heel veel crea bea dingetjes. intratuin heeft vaan ook wel ideeen.

ik heb ook zo'n vaas gehad zijn het die vazen die je nu nog bij de action kan kopen??
    ik had er witte takken in met zilveren en doorzichtige kerstbalen en sneeuw en van die glimmende sliertjes.

heb het jaren met kerst in de vensterbank gehad op een gegeven moment ook lichtjes eraan toegevoegd. was heel leuk.

mijn gastouder heeft 2 vazen naar een bloemwinkel gebracht en er daar wat leuks van laten maken. en dat is echt super mooi geworden

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik heb er een aantal grijze en witte foam bloemen in staan :)

4. Deliana

Deliana Niet meer actief

Ik heb laatst een aantal van dat soort vasen ineen ander kleurtje gespoten, ze staan nu in de kamer :) (grote kartonnen doos, daar de vaas in zetten en spuiten maar)

Je kan hem ook beplakken met mooi papier, plaatjes, tekeningen, foto's oid en daarna mod podge er over doen.

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Edit: verkeerde onderwerp

6. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kerstballen erindoen met kerst! Nu herfstbladeren of gewoon een grote smalle plant met bloemen erin.

7. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Ik zag van de week iets leuks bij iemand in het raam staan! ;)
    Die had zo'n vaas met calabassen erin, in verschillende vormen en kleuren, stond erg leuk!

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik zou die. Vaas laten staan, zoals ie staat.
    Handig voor spinnen mee te vangen

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik toetste in op Google: hoge vaas vullen. Veel hits en echt leuke dingen. Misschien vind je daar iets tussen?

10. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik heb ook wen hoge smalle vaas, in de zomer vul ik hem op met zonnebloemen of anders bloemen met een lange steel.

In dewinter vul ik hem op met nepsneeuw en kerstballen en lampje, moet alleen nu nog wachten op kerst :D

11. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik heb 2 hoge hele smalle vazen en daar heb ik gewoon 2 grote nepbloemen instaan. 1 is een roze hortensia en de andere een roze dahlia. En dan nog een klein vaasje erbij met een roze gerbera erin. Zo met z'n drieen bij elkaar ziet het er leuk uit.

Gewone bloemen in die vazen is niet handig, want ik kan de binnenkant van die vazen niet schoonmaken omdat ik er niet inkom met een borstel. Dan krijg je op den duur van die kalkranden erin en dat ziet er ook niet uit.

12. Oedy

Oedy Actief lid

22 aug 2013
    326
    17
    18
    NULL
    NULL
    Waxinekaarsjes in doen! Gewoon helemaal vullen, altijd je kaarsjes bij de hand en vond het ook leuk staan..

13. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Katoenbollen! :)

14. Marleen1986

Marleen1986 Actief lid

22 dec 2010
    121
    0
    0
    Verzorgende IG
    Overijssel
    Ik heb er 20 cotton lightballs in, in verschillende aarde tinten.
    Geeft erg gezellig licht en staat bij mij op een bijzet tafeltje naast de bank.

Bijgevoegde bestanden:

15. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik heb nu dit erin. Hiervoor had ik er een orchidee in.

Bekijk bijlage 356689

EDIT: sorry voor de gedraaide foto ;). Oh, en ik heb er 2 die in de vensterbank staan, maar deze nu voor de foto dus even op de tafel.

16. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties.
    @ Amethist, het is precies zo'n vaas als bij jou op de foto. Ik vind het idee erg leuk, misschien van het weekend even naar de Action om wat te halen

17. floor30

floor30 Actief lid

23 jun 2009
    327
    11
    18
    Ik bewaar er mijn rollen inpakpapier in. Maar dat bedoelde je vast niet....

18. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik zou er kerstlampjes in doen met kerstballen ertussen...

of voor nu, helemaal vullen met pepernoten en strooigoed

Deel Deze Pagina