Hallo, ik ben nu 38 en 4dgn zwanger. Het rommelt al een kleine 2 weken in mijn buik. Was de hele dag al niet zo lekker, geen eetlust. Nu sinds 1,5uur een enorme druk op mijn hele buik, misselijk en diarree ( al 5x naar het toilet geweest). Je leest weleens dat dit een begin kan zijn van de bevalling. Heeft iemand hier ervaring mee? Als dit zo is, moeten de weeen dan ook snel komen? Alvast bedankt voor jullie reacties. Groetjes,
Volgens mij zijn er recentelijk nog meerdere onderwerpen geweest hier die daarover gingen. Het kan het begin van de bevalling zijn, maar het hoeft helaas niet... Succes!
En, is er al iets gebeurt? Zo was het bij mij wel begonnen. Ik was 's ochtends al een aantal keer uit bed gegaan om naar het toilet te gaan. Had niet echt diarree, maar wel buikpijn waardoor ik dacht toch naar het toilet te moeten. De laatste keer dat ik opstond braken mijn vliezen. Hoe gaat het bij jou?
Heb dit sinds een week (denk ik?) ook, ben nu bijna 38 weken. 's Nachts ook eens wakker geworden van de pijnlijke krampen, en durfde vervolgens de wc niet meer af want er bleven maar krampen komen hahaha! Maar nog altijd geen verdere tekenen dat het misschien zou kunnen beginnen
Hier nog geen baby hoor. Heb wel steeds krampen maar die zetten niet echt door. Heb wel het gevoel dat vanaf vanmiddag de krampen regelamtiger komen maar echt pijnlijk zijn ze ook weer niet. Eerder vervelend. We wachten dus maar rustig af, hoe moeilijk ook. Succes allemaal. Groetjes,