Hallo meiden, Ik ben benieuwd hoe het bij julle gegaan is na een constatering van te weinig vruchtwater in een veel te vroeg stadium van de zwangerschap. Ik ben nu 29w zwanger en ben door maag/darm problemen al 2 weken zo'n beetje om de dag naar het zh aan het gaan. Ze kunnen de precieze oorzaak van mijn gigantische buikpijn niet vonden. Volgens de artsen staat het los vd zwangerschap, al zouden de oorzaken wel door de zwangerschap kunnen komen. Tot op vanacht leek het met de baby goed te gaan. Maar tijdens de Echo bleek ik ineens nog maar weinig vruchtwater te hebben. Een vruchtwater test gehad, of ik vruchtwater verloor, maar dat was het gelukkig niet.. maar nu.. wat was het dan wel? Vandaag moet ik terug voor een uitgebreide echo. Ik hoop dat ik paniek om niks maak. Maar toch, ik heb er nog niet van kunnen slapen terwijl ik die zo hard nodig heb en we vanacht pas om 2 uur thuis waren... Hopelijk kunnen julie me een beetje gerust stellen tot aan de echo.. Groetjes elke
Jeetje meis, vind het zo sneu dat je niet eens een keer echt kunt genieten van je zwangerschap.. Heb je geen last van je galblaas ofzo? Hoeveel vw had je nog weet je dat? Ik hoop voor je dat het wel genoeg is zodat de beeb nog door kan gaan met ontwikkelen Hoop dat je vandaag wat wijzer word. Denk aan je! Dikke knuffel.
hoi meis, ja ik kan met je meepraten wat betreffende het vruchtwater..ik had bij 29 weken nog maar 4,5 cm en met 30 weken 2,5 cm..dat is tot week 34 zo geleven en had toen inene weer 10 cm door heeeel veel rusten..dus als ik je een goede kan geven is het wel rust houden...en heeel veel water drinken..probeer echt zo weinig mogelijk te doen.. ik ben nu 37 weken en ben blij dat ik het gehaald heb...er was met 33 weken sprake van datr als het nog maar een milimeter zou afnemen dat het kleintje geboren zou moeten worden nog voor de 35 weken maar dat gelukkig niet gebeurd... xxxxxx
Ik weet nog dat er bij mij gezegd werd dat ik erg weinig vruchtwater had, maar bij het inleiden kwam er heel veel vruchtwater dat ze ervan schrokken. Dus hoop dat het allemaal bij jou ook meevalt
Gisteren heb ik een groei echo gehad, waarop ze weinig vruchtwater zagen. Daarna aan de CTG gezet, de kleine deed het gelukkig erg goed. Ik voel hem ook goed bewegen. Volgens mij heb ik geen vruchtwater verloren, wel veel afscheiding. Moet maandag weer terug. Pffff heb ik eindelijk een beetje rust doordat mijn bloeddruk is gedaald en nu dit zit niet echt mee. Ben ook erg benieuwd naar ervaringen van anderen...