36 wkn darmen die rommelen, misselijk, zeurende buik

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by saphira17, Jan 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. saphira17

saphira17 Actief lid

Nov 19, 2008
    325
    0
    0
    hallo verloskundige,

ik heb afgelopen weekend in het ziekenhuis gelegen dankzij weeen. toen ik 4 cm ontsluiting had en een verweekte bmhals zijn de weeen gestopt en niet meer verder gegaan. en op dat moment wouden ze niks doen omdat ik 35 weken en 2 dagen zwanger was.

nu sinds gister rommelen mijn darmen heel de dag door. en heb ik een zeurende buik beetje pijn maar niet dat ik zeg van ow weeen ofzo want het is de hele dag constant. vanacht wel dat de baby zich eruit leek te duwen. heel vreemd gevoel was dat en heel pijnlijk.
    nu is mijn vraag zijn dit tekenen van een beginnende bevalling ? of is dit heel normaal en hoort het bij het einde van een zwangerschap ? ik hoef niet de grote boodschap te doen dus daar komen die rommelende darmen niet van. ook ben ik veel misselijk de laatste dagen. nu hoop ik ook dat de bevalling snel begint want slapen gaat niet en overdag ook niet met een peuter in huis.

2. saphira17

saphira17 Actief lid

Nov 19, 2008
    325
    0
    0
    vergeten te melden dat de baby nog geen moment rustig is geweest vandaag en ik veel harde buiken heb.

liefs saphira

3. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hoihoi,

Als je baarmoeder is geprikkeld worden ook je darmen geprikkeld en vica versa, Het kan dus nog een reactie zijn van de weeen die je hebt gehad. of je bent stiekum toch nog aan eht rommelen.
    Houd het in de gaten als het niet afneemt is het verstandig contact op te nemen met je verloskundige.

Imke

Share This Page