Kan het?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by BAS1759, Jan 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

Jul 23, 2009
    2,629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Hoi misschien een stomme vraag,

Ik heb nu een zoon van 7,5 maand en hij krijgt nog steeds 2x op een dag bortsvoeding van mij. Maar mijn vraag is kan het zijn dat ik zwanger ben. 5 december ben ik weer voor het eerst ongesteld geworden, was een normale ongesteldheid. Daarna hebben we nog meerdere malen sex geha, waarva 1x 1 dag een bleodinkje gehad. Hij is wel niet in mij klaargekomen. Maar bestaat de kans dan toch dat ik zwanger zou kunnen zijn. We zitten namelijk nu al op dag 33 en ben nog steeds niet ongesteld terwijl ik voorheen een gemiddelde cyclus van 29 a30 dagen had. De langste was ooit 1x 32 dagen en alle andere keren dat ik overtijd was was ik zwanger. Ik heb dinsdag 5 jan en woensdag 6 januari een test gedaan maar die waren allebei negatief. Alvast bedankt.

cxxx joyce

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi joyce,

Borstvoeding is geen anticonceptie! Je kan inderdaad zwanger zijn want ook in het voorvocht zitten zaadcellen.
    Maar het is ook nromaal dat je cyclus niet direct weer zo mooi en regelematig is als voor je zwangerschap.
    Wacht een weekje en test dan nog eens is deze negatief dan ben je niet zwanger en misschein heb je dan al een menstruatie gehad.
    Indien je liever nog niet zwanger word dan is het verstandig een anticonceptie middel te gaan gebruiken!

Imke

Share This Page