bloeding dag 20

Discussion in 'Zwanger worden' started by nijntje39, Nov 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nijntje39

nijntje39 Actief lid

Nov 25, 2007
    167
    0
    0
    Ik ben nu rond dag 20. Hebben gisteren gevreeën, maar deze morgen had ik echt veel bloedverlies. Is mijn menstruatie nu al doorgekomen? Wat zouden jullie doen, naar een dokter gaan?

2. jolanda666

jolanda666 Actief lid

Oct 30, 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Nou dat kan best wel hoor. Ben zelf al 2 keer op dag 21 ongi geworden (ik ga er vanuit dat ik nu ook ongi ben geworden) en volgens huisarts is dat wel normaal. Maar het ligt er wel aan wat je cyclus normaal is, dat weet ik niet. En volgens mij is dag 21 wel de grens dus dan is 20 dagen eigenlijk wel te kort voor een cyclus. Misschien is het ook wel een innestelbloeding maar nogmaals dat ligt er aan hoe lang je cyclus normaal is.

3. Rosa74

Rosa74 Lid

Aug 8, 2007
    91
    0
    0
    Hoi

Ben je al lang gestopt met de pil, want misschien ben je nog aan het ontpillen. Heb je ook veel pijn, of krampen? Blijft het bloeden aanhouden zoals bij een echte ongi? Je cyclus kan wel eens korter of langer zijn dan normaal.

Enige advies is: als je je er niet prettig bij voelt naar de HA gaan.

succes!

4. nijntje39

nijntje39 Actief lid

Nov 25, 2007
    167
    0
    0
    ik ben sinds september gestopt met de pil. Had een clyclus van 28 dagen, dan 1 van 25 dagen, zijn pas nu (deze maand)beginnen vrijen zonder voorbehoedsmiddelen. Heb wat schrik dat het is van het te doen gisteren dat ik nu een soort 'miskraam' of zo had. 20 dagen vind ik nu wel heel vroeg.

5. Rosa74

Rosa74 Lid

Aug 8, 2007
    91
    0
    0
    zou heel goed van ontpillen kunnen komen, je bent nog maar net gestopt. Bij een gemiddelde cyclus van 28 dagen zou je op dag 20 net een innesteling kunnen hebben dus voor een miskraam is het nog veel te vroeg hoor. ;)

Als je je er niet prettig bij voelt bel je je HA toch eventjes? ben je meteen gerustgesteld!

sterkte

6. jes1

jes1 Fanatiek lid

Jun 26, 2007
    1,015
    0
    0
    Ik had ook op dag 21 een bloeding van 3 dagen, wel minder bloed dan anders. Bij mij was dit toen de innesteling (is helaas wel MK geworden). Maar ik heb ook een cyclus van 22 dagen gehad, dus dat zou het bij jou ook kunnen zijn! Afwachten!

7. nijntje39

nijntje39 Actief lid

Nov 25, 2007
    167
    0
    0
    Ben dus maar naar dokter geweest met al mijn vragen. Ik ben dus ongesteld, en blijkbaar kan dat door ontpillen. Nu wachten op de volgende sprong van het ei, als het dat al is met die ontpilling.
    Dus voor mensen die hetzelfde tegenkomen. Gene paniek, gewoon een kortere cyclus, dus sneller kans om opnieuw te proberen.

Merci voor de reacties en steun.

8. nijntje39

nijntje39 Actief lid

Nov 25, 2007
    167
    0
    0
    Ben dus maar naar dokter geweest met al mijn vragen. Ik ben dus ongesteld, en blijkbaar kan dat door ontpillen. Nu wachten op de volgende sprong van het ei, als het dat al is met die ontpilling.
    Dus voor mensen die hetzelfde tegenkomen. Gene paniek, gewoon een kortere cyclus, dus sneller kans om opnieuw te proberen.

Merci voor de reacties en steun.

Share This Page