Bloed veranderd in bruin bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ch11, 19 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Ik heb 3 dagen gebloed ( rood ), dat wad plots weg! Toen kwam het weer als bruin bloed, stopte weer, nu vanmiddag weer bruin verlies, nu weer weg. Al 2 dagen hoofdpijn, constant! Misselijk, vooral s avonds, metaalsmaak, vooral na het eten.

Maandag vervroegde echo, door het bloeden heb ik in mijn achterhoofd zitten dat het een grote kans heeft dat het mis is gegaan, zit nu eigenlijk te denken, kan het dan toch nog zwanger zijn na bloedverlies of verbeeld ik mij nu alles

2. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Hoe ver ben je precies?
    Mijn ervaring leert dat meerdere dagen bloeden niet veel goeds betekend. Je symptomen passen bij een zwangerschap maar ook bij een menstruatie.
    Vervelend om zo in onzekerheid te moeten zitten.

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Bij mij was het geen slecht nieuws in de eerste zwangerschap... Vk zei toen, als je geen ernstige kramp hebt pf meer dan gemiddeld ongesteld bent met stolsels is er vaak niks aan de hand.. Ben ook benieuwd hoever je bent!

4. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Ik ben 5 en halve week.
    T was niet zoveel als een menstruatie. Meeste bloed was zichtbaar nadat ik geplast had.
    Geen stolsels etc .. Ook geen krampen. Stopte ook plots.

5. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    ik verpest het vaak met deze opmerking.. maar ik heb bij mijn miskraam helemaal geen pijn gehad. Ik had een hartje gezien, en was 8.5 weken zwanger.. .Ook tijdens het verliezen van het vruchtje geen pijn daar voor niet maar daarna ook niet..

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik vind het niet meteen hopeloos klinken hoor! Wat doen je testen?

7. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Ik heb 3 positieve testen gehad, geen knal testen maar met blote ogen duidelijk te zien. Na het bloeden niet weer getest.

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Zou ik, hoe spannend ook,dat toch even doen.. Die moet nu wel echt donkerder zijn dan!

9. KimG

KimG Bekend lid

27 nov 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het ondertussen met je?
    Ik heb bij mijn 1ste zwangerschap bruinverlies gehad tot 8 weken. Dit was wel geen bloed maar echt enkel bruine veegjes.

Ik zou nog eens een test doen idd, eens kijken wat dat zegt.

Succes!

10. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Je krijgt nu reacties van dames bij wie het goed gegaan is en dames bij wie het niet goed is gegaan.
    Het is bij bloedverlies altijd 50/50.
    Ik heb zelf meerdere keren een beetje bloed verloren in de eerste weken en zie mijn onderschrift.. ben nu 21 weken:)

Sterkte! hopelijk niks aan de hand.

11. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Bij mij precies hetzelfde!

Helaas is er een 50/50 kans en kan alleen een echo of bloedtest duidelijkheid verschaffen.

Veel sterkte!

12. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Bij deze zwangerschap ook bloedverlies gehad, 1e keer was het bruinig. 2e keer was het helder en veel. Hier was er gelukkig niks aan de hand

13. lemontree

lemontree Niet meer actief

Ik heb bijna hetzelfde. Al vanaf testdatum steeds heel licht bruinverlies, en zo nu en dan lichtroze. Bij mij is het dus niet rood geweest en ook niet heel veel. Ik heb hiervoor een miskraam gehad maar dat ging meteen over van bruin naar rood en ook meteen heftig. Maar ik ga er toch vanuit dat het mis is. Heb nu al bijna 2 weken last van het bruine bloedverlies, en durf niet meer te hopen dat het toch goed zou kunnen zitten. Ook ik heb maandag een vroege echo bij de gynaecoloog. Vervelend dit he! Zo onzeker!

14. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik ben ook benieuwd hoe het nu is...

15. dametje

dametje Actief lid

2 okt 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou zowieso nog eens testen. Waarom doe je dat niet.
    anders is het zowieso afwachten tot maandag.

16. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Wij wachten af tot morgen. Wil het ook niet onduidelijke maken met misschien nog hcg in het urine terwijl ik niet meer zwanger ben.

Heb nu weer last van gevoelige buik en hoofdpijn en meer naar de wc .. Dus wachten morgen af.

Het bloeden heeft bijna 4 daagjes geduurd, met daarbij ook bruin verlies. Nu is het al 3 dagen gestopt.

17. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Spannend hoor morgen, hoe laat ga je heen?! Ik vind het nog steeds goed klinken hoor! Sterkte met wachten...

18. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Half 11 ..

Ja heel erg zenuwachtig, want heb nog wel symtomen. Krampen, hoofdpijn, af en toe misselijk etc ..

Bloedverlies plots gestopt na 4 dagen.
    Alleen begon ik daardoor te twijfelen.

Pff spannend!

19. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoe is het gegaan?! :)

20. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Helaas een miskraam! Het vruchtje was er al uit.

Deel Deze Pagina