veel last van voorwerk....

Discussion in 'Zwangerschap' started by dnise, Feb 23, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dnise

dnise Fanatiek lid

Feb 16, 2010
    1,819
    0
    0
    regio rotterdam
    pfff hebben jullie er ook zo'n last van?

ben nu 37 weken en 3 dagen en heb echt regelmatig last van menstruatie krampen...
    het gaat me nu opvallen dat ik het echt wel meerdere keren per dag heb...
    ik geloof niet dat het iets is om de vk voor te bellen toch?

ook na het plassen heb ik die krampen maar mijn urine was schoon...
    de vk wou dat ik het na liet kijken voor blaasontsteking en dat heb ik dus niet...

ergens ben ik heel benieuwd of ik uberhaupt al iets van ontsluiting heb maar aan de andere kant laat kruimel nog maar zeker 2 weken zitten waar die zit hoor...

dit is mijn 2e zwangerschap en aangezien onze zoon met 34 weken is geboren heb ik totaal geen vergelijkingsmateriaal..

ik hou me eigen sowieso mak want wil lichamelijk me rust wel pakken maar merk toch dat ik er zenuwachtig van wordt....;)

morgen moet ik weer voor controle naar de vk
    en kaart t maar aan.. maar vanaf wanneer kijken ze naar je ontsluiting ? of doen ze dat helemaal niet????

geen idee wat ik met dit topic wil hoor hahahahah ff van me afschrijven denk ik :D

2. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

Nov 2, 2013
    1,017
    0
    0
    Bij mijn 1e had ik ook vanaf een week of 37 menstruatiekrampen en idd vooral na het plassen. Helaas zat ik met 40 weken nog potdicht.

Dit keer begint het nu al.

3. Bailey1989

Bailey1989 Niet meer actief

Ja herken het wel ook vanaf week 37 maar bij meer S' nachts en inderdaad ook na het plassen. Ook geen blaasontsteking. Helaas ook nog geen baby...

Wat betreft de controle als ik het zou willen gaat ze as donderdag kijken of ik ontsluiting heb en eventueel strippen dan ben ik 40+4. Ik weet trouwens niet wat normaal is maar je kan het allicht vragen morgen??

4. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hier bij nr 1 ook vanaf de ruim 37 weken al last. Hij is met 38+3 geboren.

De zwangerschap nu dacht ik van het weekend al even oh oh, maar hij zit nog rustig gelukkig, 37 weken gehaald ;).

5. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

Oct 9, 2014
    1,213
    1
    0
    Drenthe
    Vanaf 38 weken willen ze nog wel eens kijken of je ontsluiting hebt (wel specifiek om vragen). Daarvoor is het vaak een te groot risico om dat prikkels aan de bmm de bevalling op kunnen wekken, maar wie weet heb je geluk en wil je vk toch wel even kijken. Succes in elk geval, hopelijk zet het snel door.

6. jes12

jes12 Bekend lid

Jan 2, 2014
    888
    91
    28
    Hier word er niet inwendig gekeken.
    Waarschijnlijk omdat ze niks onnodig willen stimuleren.
    Pas vanaf 40+ krijg je hier inwendig onderzoeken.
    Ik heb ook sinds week 37 veel voorwerk, krampen harde buiken rugkrampen etc.
    Moest vandaag voor n onderzoek in het ziekenhuis ennwat denk je.... 0 ontsluiting!
    Grrrr waarvoor heb ik dan al die tijd al pijn vraag ik me af

Share This Page