Bloed verlies licht bij afvegen met 19 weken zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Miracle1990, 28 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Hoi meiden,
    Dit moet me toch even van het hart.. Ik had vanavond bij het afvegen een heel klein beetje licht bloedverlies, en ik zit nu in me 19de week van mijn zwangerschap.. dus ik vraag me echt af of dat dan nog wel kan?
    Moet ik me zorgen maken, of moet ik me verloskundige bellen?
    wat voor advies zouden jullie me kunnen geven??
    Ik maak me echt zorgen..

Groetjes Miracle

2. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Ik had het ook vorige week. Ik heb wel de vk gebeld. Die adviseerde rust en vertelde dat het wel vaker voor kwam maar als ik kramp erbij kreeg of het werd erger moest ik meteen langskomen. Nu is het over maar doe ik nog steeds heel rustig aan...

3. Meara

Meara Niet meer actief

Ik heb het al een paar keer gehad tussen week 12 en nu. Het is waarschijnlijk een vaatje in je baarmoedermond die geknapt is door harde ontlasting, vrijen, hoesten, niesen, te zwaar tillen of je bent te druk bezig geweest. Maak je niet te veel zorgen hoor maar schrikken doe je zeker weten

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Vooral als het maar heel weinig is en het daar bij blijft denk ik dat het redelijk normaal is. Kan zoveel oorzaken hebben zoals voor mij ook geschreven is. Maar misschien morgen toch even de vk bellen het is toch ook wel prettig als zij je dat verteld.

5. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    zolang je geen krampen hebt of extreem veel harde buiken (lees om de 4 a 5 minuten) is het niet zo heel raar.
    in je zwangerschap is alles een stuk meer doorbloed en kwetsbaar. daardoor kan er door de meest kleine dingen zoals niezen, iets tillen, sex ed er al voor zorgen dat er een vaatje knapt. ( ik spreek uit ervaring ;))
    maar als je je zorgen maakt zijn daar de vk's die je gerust kunnen stellen...
    dus maak je je zorgen? bellen!

6. Miracle1990

meiden,
    bedankt voor de reacties!
    Ik heb geen krampen ofzo gehad, dus zal vast niets aan de hand zijn.
    Ik heb de VK toch voor de zekerheid vanmorgen gebelt, en die zij ook dat je gewoon veel beter doorbloed bent, en dat ik dan gewoon lekker rustig aan moet doen.
    Ik had de mazzel dat het was voor ik ging slapen, en het was ook niet terug gekomen gelukkig:)
    Maar ik was wel eventjes uit mn doen hoor toen ik dat zag.. dacht echt van: nee he..
    Maar het is gelukkig goed gekomen:)
    de vk zij ook tegen me zolang ik geen krampen of hardenbuiken had er niets aan de hand is, vooral omdat het maar een paar druppels waren. (3 hoogstens)
    Mocht ik het vaker hebben en wel krampen of iets erbij hebben moet ik ook meteen komen.:)
    In iedergeval bedankt voor jullie reacties! Stelde me ook erg gerust moet ik zeggen:)

Groetjes:)

7. Meara

Meara Niet meer actief

gelukkig maar he. Je schrikt toch heel erg omdat je het niet verwacht natuurlijk

8. Miracle1990

9. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    fijn dat je gerust gesteld bent en goed dat je toch even gebeld hebt.
    wij kunnen elkaar hier een hoop info geven, maar het te horen van een vk of gyn is altijd gerust stellender natuurlijk ;)

10. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    VK moet je zowiezo altijd inlichten met bloedverlies, ook al is het maar een beetje.
    Ze weten liever alle bloeddruppels zeg maar dan dat je het achteraf vertelt.
    Daar zijn ze voor.
    De mijne werd boos omdat ik het 2 dagen later vertelde dat ik bloedverlies had gehad, ze had het liever gelijk gehoord dan had ze kunnen handelen.

11. Miracle1990

bedankt Corina en Cherryl:)
    Ik bel altijd als ik het niet vertrouw:)

Deel Deze Pagina