Hallo Dames! Even een vraagje, het zal vast al wel een paar keer gevraagd zijn maar ik kan het niet vinden (kan een beetje moeilijk met de zoekmachine hier online overweg ) Maar mag je nou wel of geen boursin? Op sommige sites staat van wel sommige niet... zelfs op éénzelfde site staat het in de rij van wel en ik de rij van niet! En salami? En als ik dan toch bezig ben, hoe zit het met pittige kruiden? Bedankt alvast!
Nee is volgens mij ook geen probleem. Ze zeggen dat je rood vlees moet vermijden, maar dit voorverpakte vleeswaren is zo bewerkt dat je het mag eten.
ik eet het allemaal hoor boursin is van gepasteuriseerde melk gemaakt. Als er "au lait cru" op staat mag het niet en dat is bij boursin niet het geval. salami is zo enorm bewerkt e.d. dat ook dat veilig is
Ja dat mag gelukkig nog wel ja...Inderdaad oppassen met Rauw vlees, en ook met salade buiten de deur eten.. Aangezien je niet weet hoe vers het is en daar snel schadelijke bacteriën opzitten!
Volgens mij is het inderdaad geen probleem. Ik heb er niks over gehoord, en de verloskundige heeft mij echt een hele lijst meegegeven van wat je absoluut niet mag hebben.
Je mag het allebei hebben hoor! Ik ben fan van beiden en ben al sinds het begin van mijn zwangerschap fan van pistoletjes met boursin en serranoham. Salami is helemaal geen probleem!