Door dat vele gehoest verlies ik steeds tussendoor wat urine. Nu keek ik net op mijn inlegkruisje en het meeste was gewoon van kleur, maar er zat ook wat oranjeachtig bij. Weet iemand wat het kan zijn?
misschien beetje bloed erbij? dat kan duiden op een eventuele blaasontsteking of nierbekkenontsteking. een blaasontsteking tijdens een zwangerschap kan soms aanwezig zijn zonder veel klachten zoals pijn tijdens het plassen. Ik zou het even aankijken en als het enkele dagen aanhoudt even de huisarts of verloskundige bellen.
als urine opdroogt en er al een uurtje zit of iets dan kleurt het donkerder. Ik weet niet hoe 'vers' je inlegkruisje was?
Haha heeeeel vers, zat er net in, maar door het hoesten en overgeven te veel druk gehad en m gelijk helemaal ondergeplast :'D maar ik maak me al geen zorgen meer, misschien een "kleurfoutje" in het inlegkruisje ofzo.
Ik had vorige week precies het zelfde toen ik 48 uur een flinke buikgriep had. Verloor steeds scheutjes urine tijdens het flinke overgeven Nu is de buikgriep weg maar heb ik nog steeds roze/oranje afscheiding. urine laten controleren maar geen blaasontsteking oid te vinden.. kleur kon geen kwaad..