Urine verlies tijdens hoesten rare kleur

Discussion in 'Zwangerschap' started by nlovesn, Feb 11, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nlovesn

nlovesn Actief lid

Oct 10, 2011
    437
    0
    16
    Door dat vele gehoest verlies ik steeds tussendoor wat urine. Nu keek ik net op mijn inlegkruisje en het meeste was gewoon van kleur, maar er zat ook wat oranjeachtig bij. Weet iemand wat het kan zijn?

2. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

Aug 6, 2013
    869
    1
    18
    misschien beetje bloed erbij? dat kan duiden op een eventuele blaasontsteking of nierbekkenontsteking. een blaasontsteking tijdens een zwangerschap kan soms aanwezig zijn zonder veel klachten zoals pijn tijdens het plassen. Ik zou het even aankijken en als het enkele dagen aanhoudt even de huisarts of verloskundige bellen.

3. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Je weet zeker dat het urine is?! Vervelend dat je zo hoest!

4. nlovesn

nlovesn Actief lid

Oct 10, 2011
    437
    0
    16
    Zeker urine, vannacht niets verloren

5. Lycos

Lycos Fanatiek lid

Jan 23, 2015
    1,302
    26
    48
    K heb precies hetzelfde! Ik lees even mee :)

6. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

Nov 2, 2013
    1,017
    0
    0
    als urine opdroogt en er al een uurtje zit of iets dan kleurt het donkerder. Ik weet niet hoe 'vers' je inlegkruisje was?

7. nlovesn

nlovesn Actief lid

Oct 10, 2011
    437
    0
    16
    Haha heeeeel vers, zat er net in, maar door het hoesten en overgeven te veel druk gehad en m gelijk helemaal ondergeplast :'D maar ik maak me al geen zorgen meer, misschien een "kleurfoutje" in het inlegkruisje ofzo.

8. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Ik had vorige week precies het zelfde toen ik 48 uur een flinke buikgriep had. Verloor steeds scheutjes urine tijdens het flinke overgeven :(

Nu is de buikgriep weg maar heb ik nog steeds roze/oranje afscheiding. urine laten controleren maar geen blaasontsteking oid te vinden.. kleur kon geen kwaad..

Share This Page