Ik heb tussen week 5 en week 10 geregeld bruinverlies gehad of heel licht rozige afscheiding bij het afvegen. Zoals je ziet aan m'n banner is gelukkig alles goed gegaan! Maar wat heb ik in de spanning gezeten! Succes! Het hoeft niks te betekenen. Probeer, hoe lastig ook, er van te genieten.
Hoi wat ontzettend herkenbaar. Ik wou net een bericht openen. Ik had gister bij afvegen bruin. Maakte mijn gelijk heel onzeker. daarna weer minder en nu net weer meer. Idd alleen bij afvegen een wat.viezig.papiertje. even met een schone vinger gevoelt en daar zat wel meer afscheiding aan. Donkere roestkleurige afscheiding met wat rize slijmpjes (sorry.klinkt vies) bah was gelijk weer onzeker. Ene moment voel ik mij hartstikke zwanger andere moment denk ik foute boel. .ook wat last van buik en rug.pijn maar ook dat kan 2 kanten op. Hier pas 5 januari echo. Nu 5w5d zwanger. Bah hoop dat de onzekerheid wef neemt. succes meiden duimen op mooie kindjes in augustus
Jeetje wat veel vrouwen hebben er last van! Je hoort er nooit iemand over. Hier is de afscheiding niet meer geworden, wel wat donkerder. Ik heb voor mezelf de knoop doorgehakt om de echo toch naar voren te halen als ze maandag nog plek hebben. Ik bel zo even naar het spreekuur. Dit gaat zo niet. Ik maak mezelf helemaal gek. Liva, wat balen dat jij eer ook last van hebt nu. Heb je er bij de zwangerschap van je eerste kindje ook last van gehad in het begin? Sterkte met wachten en ik hoop dat het gauw weer over is bij je!
Ik heb in week 8, 9 en 11 hevige bloedingen gehad met stolsels maar zonder pijn. Ook ik was zo angstig omdat ik even daarvoor ook een mk had gehad. Kleine is dan wel te vroeg geboren, maar hij is er wel
Bloedverlies in week 5, 6 en 7. Helderrood, veel en met stolsels. We hadden het al afgedaan als een miskraam. Maar t zit er nog en dit weekend tik ik alweer e 15 weken aan! Tussendoor nog een keertje minimal bruinverlies gehad. Maar eigenlijk meer beige. Nu komt dit niet zo heel vaak voor hoor! Het is eerder mis gegaan dit jaar en daarbij verloor ik geen druppel bloed (Missed Abortion). Dus het bloeden zegt op zich niks. Je voorgevoel des te meer.
ik heb bij de eerste ook bloedverlies gehad, dat ging toen mis, bij de tweede ook bloedverlies gekregen dat ging ook mis, nu bij deze ook bloedverlies gekregen en nu ben ik al 20 weken zwanger, het kan echt gewoon allebeide kanten op gaan, maar zolang het geen helderrood of stolsels zijn. kan het volges mij geen kwaad. ik hoop voor je dat je gewoon een goede mooie echo gaat krijgen.
Ja, en gek maar waar, dat gevoel stemt me gerust. Dat had ik met onze dochter ook en is volgens mij de baarmoeder die groeit. Dus een goed teken. Het wordt bij mij erger na inspanning. Als ik een flink stuk gelopen heb of gesport.
Hier is het helaas niet goed gister ochtend ook bruin maakte mij zorgen. Maar bleef weg dus gaf vertrouwen. Vanmorgen een heleboel bloed (menstruatie achtig) wat zeurend gevoel maar geen echte krampen. Vermoedt dus een miskraam vandaag 5w6d zwanger. Of niet meer dus wordt vanmiddag gebeld door de verloskundige wat we gaan doen. Afwachten of echo
ojee sterkte liva hier was het ook bij de eerste zwangerschap, resultaat is nu hier de boel op stelten aan het zetten. is 50/50 zeggen ze... succes iig!
İk ben ook weer zwanger na een miskraam. Gisteravond bij het afvegen roze slijm gehad. Natuurlijk helemaal in paniek en mezelf erop voorbereid dat het mis kan gaan. Ik had geen pijn pf krampjes. Tot nu toe geen roze of rood meer gezien en dat geeft hoop. 24 dec gaan we zien of alles goed is tijdens de eerste echo.
Tsja.. Ik heb het nu twee keer gehad, de ene keer eindigde de zwangerschap in een miskraam, de andere keer in de geboorte van mn zoontje Ik hoop voor jou dat je snel terecht kan voor een vroege echo en dat het voor jou deze keer ook goed af mag lopen!
Ik bloed behoorlijk. Maar alleen als ik op de wc zit. Lig nu op de bank en dan voel merk ik niks. Ik heb wel minder tot geen pijnlijke borsten meer. Maar nog geen erge buikpijn. Ben er nu heel rustig onder na vanmorgen natuurlijk even heel verdrietig te zijn geweest. Straks verloskundige bellen hoop op een echo voor duidelijkheid. Maar doen ze al een echo nu 5w6d?
Ik kreeg een echo met week 5+6 ivm bloedingen. Je zag niet veel alleen een zwangerschapsring en een dooierzak en misschien een vruchtje... Ik was niet geruster na die echo trouwens... Week later weer een echo en daar was al een boontje met een hartslag te zien!
Hier ook gister een spontane bloeding waar ik ontzettend van ben geschrokken. De verloskundige gebeld en ik kon vanmorgen terecht voor een echo. Voelde me ontzettend down en had me er al op ingesteld dat het over was. Maar tot onze grote blijdschap vanmorgen een heel klein frommeltje te zien met een mooi hartslagje! Wat een opluchting!
Hoe zag jou bloeding er uit en hoe veel was het? Ik hoor straks wat we doen. Hoop zo op een echo ik ben iets minder ver morge 6 weken. Ben bang dat het afwachten wordt. Ga maar van een miskraam uit al voel ik mij soms wel zwanger. Wervelwind van emoties hier.
Ik kreeg gisterochtend wat buikpijn en toen ik opstond voelde ik wat lopen. Naar de wc, en ja hoor helderrood bloed. Het was niet extreem veel maar genoeg om ervan te schrikken. Geen stolsel oid. Daarna alleen tijdens het afvegen nog wat bloedverlies gehad, en later op de dag werd het bruinverlies. Vanmorgen geen bloed of bruinverlies meer gehad. Maar omdat het gepaard ging met buikpijn, en mijn borsten vanmorgen wat minder gevoelig waren ging ik er al van uit dat het mis was. De echoscopiste zag nog wel een beetje bloed in mijn baarmoeder maar dit was geen probleem zei ze, en het kwam veel voor dat vrouwen bloedverlies hebben tijdens de zwangerschap. Dit hoeft niet altijd meteen slecht te zijn vertelde ze. Ik begrijp je zorgen helemaal. Ik weet ook niet of ze bij 5w6d al een echo maken. Ik hoop dat het goed komt! Sterkte!
Net gesproken. Is nu kwestie van afwachten. Heb volgende week echo met net 7 weken dan. Nu zou er ongetwijfeld wat zichtbaar zijn maar niet te zien,zeggen of het goed of fout is/gaat. Nu afspraak dus ruim 2 weken vervroegd. Ze legde uit dat idd vaker voor komt. Ik bloed wel veel op de wc. Van die druipers die ik met menstruatie ook had. Verder niet echt buikpijn beetje zeurend gevoel. Nu dus afwachten hoe het verloopt en de 22ste een hartje of lege baarmoeder. Met een sprankje hoop gaan we verder maar uit zelfbescherming ga ik er maar van uit dat het een miskraam is.
Syrv. Fijn nieuws joh! Goed om te horen! Liva: het wat een rot nieuws! Die onzekerheid is verschrikkelijk hè? Sterkte! Hier lijkt het af te nemen. Fingers crossed! Als er geen spoedgeval tussen komt heb ik maandag een echo.
Hoi, ik heb een hematoom. Volgens de verloskundige kan het echt geen kwaad. Maar ik heb hier ook bloedverlies van gehad, van week 6 tot 11. Een keer was het minimaal en de andere keren alleen bij het afvegen. Twee weken geleden was de hematoom al kleiner en er werd nogmaals gezegd dat het echt geen kwaad kan. Ik heb het idee, dat het steeds na het vrijen gebeurt. Door het samentrekken van de baarmoeder, knijpt het ook de hematoom fijn. Volgens de verloskundige was dit ook mogelijk. Dus voor mij effe niets meer..... voorlopig