Bloed verlies vroeg in de zwangerschap. Wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Magnolia83, 10 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Och wat spannend... Hopelijk komt het nog goed. Ik ga voor je duimen!!

2. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    meis ik duim, voor mij betekende voorgaand, korter zwanger zijn dan ik berekend had, en bloedverlies, een mk. Wij hadden echter wel het hartje al zien kloppen.

Hoe dan ook duim ik voor jullie! Succes met wachten..

3. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Dank je Bjanc, we zien wel. Duimen als gekken.
    Jij hebt vandaag wel een hartje zien kloppen! Gefeliciteerd!

4. Superhuman

Superhuman Actief lid

27 mrt 2014
    163
    0
    0
    Donderdagmiddag krijg ik de uitslagen van het bloed. Pfff wachten is niet leuk. Inmiddels heb ik wel een goed gevoel. Geen rood bloed gehad en geen krampjes of pijn.

5. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het er mee? Is het wachte nog te houden?
    Hier is het bloeden zowat voorbij valt mij nog alles mee. Had langer bloed verlies verwacht na een miskraam. Maandag een laatste controle dan weer starten met proberen. Hebben er weer zin in.

6. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    Ik heb bij de eerste heel veel bruiverlies gehad en heel veel echo's om te kijken of alles nog goed was. Menner is nu bijna 4. Nu zwanger van de tweede en hetzelfde verhaal. Van de week weer echo gehad en alles was goed. 2 uur later stond ik onder de douche me te wassen en had opeens allemaal bloed aan m'n handen. In paniek m'n man geroepen omdat het bloed langs m'n benen liep. Vlak daarna plofte er een grote rode prop uit formaat handpalm en viel op de grond. Ik schrok me dood en dacht dat het gebeurd was. De andere dag echo gehad en niks aan de hand.
    Hoeveel bloedverlies je soms ook kunt hebben, het hoeft niks te zijn. Ik heb langzamerhand wel geleerd dat zolang je geen buikpijn heb je je vooral geen zorgen moet maken, zo zonde van je zwangerschap. Geniet er van. Als het fout gaat kun je het toch niet tegen houden dus geef je kind het voordeel van de twijfel en probeer te genieten. Ik weet hoe moeilijk het is...

7. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    michanda, dit is al een wat ouder topic en volgens mij is het voor ts niet goed afgelopen gelet op haar banner. Ts nog veel sterkte met het verwerken.

8. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    He allemaal! Sorry heb de berichten van januari niet meer gezien.
    Ja, het is idd niet goed afgelopen. Weer een miskraam.

Hoe is het met de rest?! Liva weer zwanger! Super gewoon!

Deel Deze Pagina