meis ik duim, voor mij betekende voorgaand, korter zwanger zijn dan ik berekend had, en bloedverlies, een mk. Wij hadden echter wel het hartje al zien kloppen. Hoe dan ook duim ik voor jullie! Succes met wachten..
Dank je Bjanc, we zien wel. Duimen als gekken. Jij hebt vandaag wel een hartje zien kloppen! Gefeliciteerd!
Donderdagmiddag krijg ik de uitslagen van het bloed. Pfff wachten is niet leuk. Inmiddels heb ik wel een goed gevoel. Geen rood bloed gehad en geen krampjes of pijn.
Hoe is het er mee? Is het wachte nog te houden? Hier is het bloeden zowat voorbij valt mij nog alles mee. Had langer bloed verlies verwacht na een miskraam. Maandag een laatste controle dan weer starten met proberen. Hebben er weer zin in.
Ik heb bij de eerste heel veel bruiverlies gehad en heel veel echo's om te kijken of alles nog goed was. Menner is nu bijna 4. Nu zwanger van de tweede en hetzelfde verhaal. Van de week weer echo gehad en alles was goed. 2 uur later stond ik onder de douche me te wassen en had opeens allemaal bloed aan m'n handen. In paniek m'n man geroepen omdat het bloed langs m'n benen liep. Vlak daarna plofte er een grote rode prop uit formaat handpalm en viel op de grond. Ik schrok me dood en dacht dat het gebeurd was. De andere dag echo gehad en niks aan de hand. Hoeveel bloedverlies je soms ook kunt hebben, het hoeft niks te zijn. Ik heb langzamerhand wel geleerd dat zolang je geen buikpijn heb je je vooral geen zorgen moet maken, zo zonde van je zwangerschap. Geniet er van. Als het fout gaat kun je het toch niet tegen houden dus geef je kind het voordeel van de twijfel en probeer te genieten. Ik weet hoe moeilijk het is...
michanda, dit is al een wat ouder topic en volgens mij is het voor ts niet goed afgelopen gelet op haar banner. Ts nog veel sterkte met het verwerken.
He allemaal! Sorry heb de berichten van januari niet meer gezien. Ja, het is idd niet goed afgelopen. Weer een miskraam. Hoe is het met de rest?! Liva weer zwanger! Super gewoon!