Buik naar zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jamiie, 12 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jamiie

Jamiie Lid

12 feb 2015
    11
    0
    0
    Als je al een beetje uitgerekt vel hebt van je eerste zwangerschap
    Kan dat weg gaan naar je tweede zwangerschap

2. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    In mijn geval helaas niet.
    Bij m'n eerste flink uitgerekt, is nooit meer goed gekomen, huid is slap. Zeg maar hetzelfde wat bijv mensen met flink overgewicht hebben en enorm zijn afgevallen.

3. Sparky

Sparky Niet meer actief

Nope, hier is het alleen maar erger geworden na de 2e en verwacht nu ook datThet verergert of hetzelfde blijft.

4. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Huh weg gaan na de tweede zwangerschap?
    Het kan alleen maar erger worden.. Sorry ;)
    Ik heb ook wat striae en ben wel bang voor hoe het er straks na deze
    Zwangerschap uit ziet..

5. Unexplainable

Unexplainable Actief lid

15 nov 2014
    224
    16
    18
    Vrouw
    Hier hetzelfde als Eefje hierboven, ook last van striae. Zal wel zichtbaar blijven verwacht ik. Nu heb ik nooit een 'mooi buikje' gehad door mijn overgewicht, dus ik laat het maar op me afkomen. Een Shakira of Doutzen Kroes lijf zal ik toch niet krijgen na de zwangerschap. 😉

6. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Bij mij is het na 2 zwangerschappen weer normaal geworden. Maja, ik sportte dan ook. Heeft er denk ik wel wat mee te maken.

Ow sorry, ik heb weer verkeerd gelezen. Als je al een uitgerekt buikje heb, zal dat na de 2e zwangerschap niet minder worden.

7. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    #7 Abri, 12 feb 2015
    Laatst bewerkt: 12 feb 2015
    Hier is het niet meer goed gekomen na mijn 1e zwangerschap. Had flinke buikspieren, maar toen die eenmaal geweken waren knalde mijn buik letterlijk vooruit met striae etc tot gevolg. Is wel iets bijgetrokken natuurlijk (eerst zonder te sporten en daarna nog met), maar het vel blijft een loshangend stukje vel helaas.

Na de 2e en 3e zwangerschap niet erger geworden, maar wel gebleven (logisch!). Is ook echt alleen blijvend op te lossen door een operatie, maar dat vind ik het toch niet waard.

8. Olicha

Olicha Niet meer actief

Met sporten en gezond(er) eten, los vel weer kwijtgeraakt en strak buikje behouden. Echter de straie verraden dat ik een zwanger ben geweest :)
    Dus ja het is mogelijk

9. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier zou ik kunnen sporten wat ik wil maar zou niks beter wprden. Buik en zij zijn voor 90% striae. Dat trekt never nooit meer strak, hoe hard je ook sport.

10. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    spieren kan je trainen, maar uitgerekt huid niet.

11. Belle22

Belle22 Bekend lid

22 jan 2015
    653
    210
    43
    Vrouw
    #11 Belle22, 12 feb 2015
    Laatst bewerkt: 12 feb 2015
    uitgerekte huid (zonder striea) maar loshangend vel kan dmv sporten wel terug trekken misschien niet helemaal maar zeker wel groot deels!

gezond eten en sporten en veel eiwitten is altijd goed voor je huid.

ik heb hier ervaring mee met mijn borsten. ik had eerst 75f van mezelf. toen ben ik 10kg afgevallen door gezond te eten en nog een hangende 75b/c over.. omdat mijn huid was uitgerekt geweest toen ik die grote cup had.(nogmaals zonder triea)

laten ben ik veel gaan sporten en nog gezonder gaan eten met name veel eiwitten! ik zag mijn huid toch echt strakker worden! en heb hier toch echt weer mooie borsten aan overgehouden!

ik werk op een sportschool en ik heb dit ook zien gebeuren met vrouwen die een uitgerekte huid hadden na een zwangerschap.

ik ken zelfs een vrouw (Bodybuilster) die 6 kinderen heeft gebaard..
    nu is dit wel heel extreem natuurlijk! maar geloof mij! zolang jij echt echt wil dat je een strakke huid heb en je sport er echt hard voor! dan is het echt mogelijk
    nu zal dit natuurlijk ook uitmaken met de leeftijd.. boven de 35 zat het minder makkelijk gaan. maar onder deze leeftijd dvm sport kan het echt!
    vrouwen zeggen al snel dat het bij hun niet mogelijk is een strakke buik meer te krijgen na het krijgen van kinderen.. maar toch is dit vaak niet de waarheid omdat ze er nog niet helemaal zijn voor gegaan ( moeders van meerdere kinderen, of moeders met een drukke baan + kids is dit vaak ook onmogelijk voor omdat ze geen tijd hebben om te sporten, hier spreek ik nu dan ook niet voor )

12. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Losse huis gaat denk ik niet meer weg

Maar je krijgt niet altijd losse vel ik ben 4 keer bevallen geen loshangende huid en ook geen stria en gewoon weer maat 34 terwijl ik ook gewoon 20 kilo was aangekomen

Deel Deze Pagina