Hoe vaak hoor je het wel niet? Geniet er maar van, het is zo voorbij! Nou, dat vind ik dus niet! Ben ik de enige? Het gaat zo langzaam...
Vind ik niet! De tijd vliegt voorbij! Vind het erg snel gaan! Maar vind het niet erg! KAn niet wachten tot ons jochie er is
Ik vind dat de tijd ook heel hard gaat hoor.. En het is tijd die je nooit meer terug krijgt. Maar dat besef je je denk ik pas als je kleintje alweer 1 wordt hihi
Ik vond het ook erg snel gaan. Moet ook eerlijk zeggen dat ik ook niet al te veel stil stond bij mijn zwangerschap. Allers gaat lekker door. Dus ik vond de tijd echt vliegen. Wel vervelend dat je het zo ervaart. Enige advies dat ik je kan geven is probeer er niet al te veel mee bezig te zijn en lekker je leven leven. Ik hoop dat je niet al te veel kwaaltjes hebt, want dan kan ik mij wel voorstellen dat het te langzaam gaat.
Ja hier eigenlijk ook wel hoor. Ben dan nog wel niet zo heel lang zwanger, maar voor m'n gevoel ben ik er pas net een klein beetje aan gewend, en ik ben m'n eerste 3 maanden al weer bijna voorbij! Maar ik kan je idee wel voorstellen. Soms gaat het wel heel traag, omdat je dag saai is of je bent er veel mee bezig. Ik heb (vind ik zelf) een druk en leuk leven, dus ik ben er niet de hele dag over na aan het denken. Er zijn ook een heleboel dingen die ik nog niet weet en daar heb ik nog wel even de tijd voor. Dus ach, ik vind de tijd niet heel langzaam gaan nu, maar ik heb wel van die dagen af en toe!
Herken het hoor! Voor mij mag het ook wel sneller gaan nu: groeien, de baby voelen etc. Maar als dat eenmaal het geval is, is ook mijn ervaring dat het echt snel gaat. Bij de eerste is het voorbij gevlogen...
ja, ik vond het ook supertraag gaan, vooral de eerste twintig weken. Daarna is het gelukkig sneller gegaan.
Ik vind het super snel gaan en zeker ik nu voor de tweede keer zwanger ben...ik ben goed ziek geweest heel lang spugen en niks binnen houden en ondanks dat vliegt het voorbij!
Ik vond het heel snel gaan, maar vandaag precies 36 weken...en nu lijkt de tijd niet vooruit te branden! Komt natuurlijk ook omdat ik zo verschrikkelijk nieuwsgierig ben naar meisjelief Liefs Rianne
Hey meid helemaal mee eens. Het gaat niet snel genoeg! Ik wil zo graag me manneke leren kennen..Knuffelen weet ik veel wat nog meer...En vooral als je zoveel kwaaltjes heb, gaat het nog langzamer voor je eigen gevoel, terwijl het voor anderen juist heel snel gaat! Maareehh pas na de bevalling denk je dan; het is toch wel snel gegaan.... Nu nog ff volhouden...Ik denk soms; meid niet zeuren, laat de keine maar lekker groeien...Dan kan ik een paar dagen vooruit. Anders word ik gek.... Liefs Jeanney
eerste drie maanden gingen heel langzaam... maar daarna... pfffff... voor ik het wist had ik verlof en nu is het nog maar een twee kleine weken.... vind ik weer errug snel gaan soms het is ook nooit goed!
bij mijn eerste duurde het heel lang en met mijn 2e ging het juist zo snel dat ik bijna niet heb kunnen genieten
Ik vond het tot 22 weken héél erg langzaam gaan...pas toen mijn buik begon te groeien, vond ik het snel gaan. Nu zit ik al op 25 weken! Dus nee, ik vond de tijd in het begin ook helemaal niet snel gaan hoor
Ik vind de tijd ook redelijk traag gaan. Ik heb ook veel kwaaltjes. De hele zwangerschap thuis gezeten, lang weinig kunnen doen door de misselijkheid. Vooral het eerste trimester, die duurde een half jaar!
Ik moet zeggen dat ik ook soms denk van 'wat duurt het nog lang' (heb ook nog bijna geen buikje of erge zwangerschapskwaaltjes). Maar ik ben nu bijna 18 weken en één van mijn 1e berichten op dit forum deed ik zo rond de 4 weken, als ik daaraan denk en ik zie die banner, vind ik het toch wel snel gaan