Goede morgen.... Even een vraagje... ( Surprise ) Gisteren avond zijn mijn hubbie en ik gaan klussen, meet een vervelend eind voor mij... Ik zit nu 1 week voor mijn NOD en na de lovemaking gistreren bleek dat ik flink wat bloed had verloren.... Het is wel gelijk "gestopt" maar het was wel veel, niet wat druppels ik moest echt 4x vegen voor dat het weg was ..... Ik heb geen krampen erbij gehad gelukkig, maar ik maak me wel zorgen Iemand een idee wat dit kan zijn : :
Heb ik laatst ook gehad. Kan zijn dat je vriend/man tegen je baarmoedermond is gekomen en dat is nu dan een klein wondje. ik hoop dat dat het is. Veel liefs Joyce
Het is idd zo dat als je een bepaald standje doet,je vagina van binnen een klein beetje beschadigd kan zijn .. Als je nu niets meer verliest,zou ik me verder geen zorgen maken. Groetjes,Alida
We hebben gisteren alleen missionaris gedaan en normaal verlies ik daardoor geen bloed, dus vandaar dat ik me nu wel een beetje zorgen maak. Gelukkig verlies ik nu geen bloed meer idd maar ja.... We zullen wel zien wat volgende week te melden heeft.
dat gebeurt wel vaker meid, als het aan blijft houden even naar je ha, dan zou je baarmoedermond wat gevoelig kunnen zijn waardoor je dus dat bloedverlies hebt... succes
dat heb ik ook wel eens gehad hoor, maar ben nooit gelijk ongi geworden daarna... misschien net iets verkeerd geraakt.. groetjes ...
Natuurlijk wil ik je geen hoop geven meis... Maar bij een evt zwangerschap is de baarmoedermond veel meer doorbloedt... Echter had ik het de vorige maand ook, niet veel maar een klein beetje tot 2 keer toe... Even afwachten meis! Geen zorgen maken hoor.
Nou het is dus maar nog meer engelen geduld hebben dan alleen wachten tot mijn NOD... Ik zie wel hoe het afloopt....... Ik denk niet echt dat ik zwanger ben maar als het zo is dan verbaast het me niks.. normaal zeggen ze altijd dat ik zo'n taaie tante ben en bikkel hard, maar als jullie me eergisteren hadden gezien.. hahhahahahah Me hubbie zei alleen maar van .. nou nou dat is nutteloos.. barste ik uit in tranen normaal zou ik hem gelijk ff op zijn plaats zetten en heerlijk genieten van mij eten, nu wou ik niks meer hebben, ging naar me kamer en barste 5 min later uit in het lachen zo stond ik vanmezlf te kijken dat ik zo kinderachtig reageerde... 8) Mocht het dus zo zijn dan was dat echt mijn eerste symptoon....
jaaaaaaaaaa! Ik herken die buien wel...een beetje dan toch. heerlijk he...afwacyhten dus maar...hier nog een hoor! Euhm...wat was er nutteloos? Het is nog niet te laat om hem alsnog op zijn plek te zetten hoor
hahahahha, het was ook nutteloss.... Hij wou tomatenketchup op mijn bord doen en ik deed net me bord omhoog waardoor de dop in zijn eigen saus hing.... daarop zij hou van nou nou dat was eeer nutteloss.......... dus echt helemaaaaaal niks bijzonders en normaal zou ik ook iets zeggen van .. jouw reactie dat is pas nutteloos. en dan verder gaan met wat ik bezig was 8) Hoe voelde zich wel heel schuldig want kwam naar de kamer en was heel bezorgd terwijl ik alweer onder me kussen lach te giegelen Wel vervelend hoor die buien dus als het nou uit zou monden in een zwangerschap dan weet ik waar het door komt, maar blijkt het niet zo te zijn dan moet ik denk eens even met iemand gaan praten 8)
Ook ik heb tot 2 maal toe deze cyclus een beetje bloedverlies gehad na het vrijen. De eerste keer een week voor m'n ei en de andere keer tijdens/net voor m'n ei!??? Ook geen idee, maar goed het kan gebeuren schijnbaar. Ook wij deden niet anders, wilder etc dan anders
ik heb me er ook maar al bij neer gelegd, ik bloed verder niet en geen krampen dus we gaan maar kijken wat het ons brengt