dank je. nee ik weet nog niks. kreeg net testen binnen via de post en wil morgenochtend testen. maar heb het gevoel dat ik niet zwanger meer ben omdat de testen vager werden. we zijn al wel weer aan de klus gegaan hihi.
ik had wel dat bloedverlies vorige week vrijdag en zaterdag. dus ja als het een vmk was zit er daarna ook nog wel iets van hcg in je urine. dus is nog ff afwachten. ik ga me er niet te druk om maken. in 2006 maakte ik me veel drukker, want me ex en ik waren dik een jaar bezig. bij hem zat het toen niet goed. te weinig goeie zaadcellen. heb toen ook een miskraam gehad. maar goed we wachten het wel af. duim duim duim hihi.
Ja meer kan je toch niet doen jammer genoeg..!! Nou succes in ieder geval en duim heel hard met je mee
Hmmmm ik zit in een soortgelijke situatie, alleen probeer ik niet zwanger te worden. Ik had vorige maand een cyclus van 27 dagen, die weer aangehouden voor het gemak, maar 2 a 3 dagen voor dat ik mijn ei zou hebben volgens die 27 dagen, had ik al veel slijm. Dus vruchtbaar, dus ei. Dus is mijn cyclus 24 of 25 dagen. Nu zit ik op dag 19 en sinds gister (6 dagen voor nod denk ik zelf dus adhv mijn slijm) bloedverlies. Het begon maandag (dag 17) met een dikke bloedsliert in veel slijm. Dinsdag (dag 18 over heel de dag met afvegen bloed en 1 inlegkruisje vol zeg maar. Tis helderrood bloed. Soms veel met afvegen. Woensdag (vandaag dag 19) al 3 inlegkruisjes maar de 3e niet vol....met afvegen vanmorgen veel helderrood bloed en nu verder met afvegen donkerroze. heb ook wat kwaaltjes die ik bij zoonlief had (heb excel bestandje nog van waar ik toen alles in bij hield)...dus maak me wel zorgen eerlijk gezegd... Heb dus 2 kids, waarvan de 2e februari vorig jaar met keizersnede ter wereld is gekomen. Heb bij beide geen innestelingsbloeding oid gehad. Heb gyn gebeld en ik moet morgen komen. Hoeveel bloed verliezen jullie dan??
ik had heel even roze en daarna bruin verlies 4á 5 uur.. Toen was het weg.. Had hier bij geen slijm dus mn ei is het zeker niet geweest
he jeem. had je dit je vorige cyclus ook niet gehad? volgens mij kan ik nog herinneren dat je het hier over hebt gehad. vorige maand. Ik heb het namelijk ook, en kom erachter dat ik het elke maand wel heb, tis meer roze verlies, heel licht bloed. Het is nog voor mijn eisprong aan, dus heel apart. Groetjes layla
nee k had voor mn ei met vegen een beetje bloed ( deze maand niet vorige maand ) maar dat was echt weinig weinig 1 drupje met vegen Vorige maand nergens last van gehad En dit was wel meer als vegen heb echt 1 tampon moeten gebruiken.. op dag 23 van mn cyclus.. begon met roze en eindigde met bruin...
oohw ja dat is inderdaad wel even wat anders. Vreemd he hoe het lichaam doet, en zo jammer dat je het niet weet wat het is. grrr altijd die onzekerheid..
Nou veeg mij maar op.... Net naar wc, bijna niets meer in inlegkruisje, maar met afvegen veel slijm en veel helderroodbloed
Voor mij is dit de eerste keer, zoiets nog niet eerder meegemaakt. Bij mij is het bloeden sinds gisteren gestopt. Morgen naar de gynaecoloog en dan weet ik hopelijk meer...
Tis bij mij vanmorgen ineens (na vannacht een half inlegkr vol) met afvegen toen ik meteen naar de wc ging best veel...schrok ervan! Helderrood veel bloed..... Nu ja, straks naar de gyn. Ik laat wel ff weten wat die zei...
Nou bij de GYN geweest. Hij heeft met de eendenbek gekeken, baarmoedermond zag er normaal uit. Daarna gevoeld, voelde niets raars. Daarna inwendige echo en ook daar zag hij gelukkig niets ernstigs op, geen cysten en geen vleesbomen. Zwangerschap kon hij niet uitsluiten helaas, dus over 1 week testen. Liefst over 2 weken nogmaals voor de zekerheid. Ik moet 2 maand mijn cyclus bijhouden op een cycluskaart en daarop duidelijk aangeven of ik bloedverlies heb en zo ja hoeveel. Blijft het zo of erger, dan over 2 maand weer komen. Als de zwangerschapstesten negatief zijn moet ik primolut (of heet het nou promilut? Ach staat op recept) halen en nemen om bloeding op te wekken en zo te kijken of mijn gewone cyclus weer opgepakt word. Dus afwachten nu. Maar bloeden word steeds meer....
owh nouja 1 ding wel positief.. er is niks ergs te vinden dus dat wel een voordeel..!! Maarja waar t bloeden dan van komt??:S:S hier is t weer weg en over 4 dagen weten we dus meer