bloedverlies nu wachten tot het afkomt

Discussion in 'Miskraam' started by dieni, Jul 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dieni

dieni Actief lid

May 17, 2010
    113
    0
    0
    Ik had met 6wkn en 1dg de termijn echo (ik wist namelijk niet hoever ik was) Er zat toen een klein mupje en een krachtig hartslagje was zichtbaar. We waren zo blij!! Morgen zou ik de 2de echo hebben (12wkn echo)

Helaas...bijna had ik de 12 wkn echo...maar gisteravond had ik wat bloedverlies.Ik belde de nightcare en ze vertelden dat het misschien met de innestelling te maken zou hebben..ik dacht dat kan niet want ik ben al ruim 11wkn...
    Daarom vandaag naar ziekenhuis gebeld en ik kon vandaag komen voor een echo..daar bleek dat het hartje niet meer klopte..echt klote..het mupje is niet meer gegroeid sinds 7wkn en 2dgn....Pffff het was ook te mooi om waar te zijn! Nu maar wachten totdat het afkomt..

Iemand idee wanneer we het weer zouden kunnen proberen??

2. C78

C78 Niet meer actief

Wat vervelend dat het niet goed is gegaan!
    Heel veel sterkte voor de komende tijd...

Tsja, over wanneer je weer verder kan, dat is voor iedereen anders. Na je mk moet ook al de hormonen uit je lichaam zijn. Als alles goed verloopt kun je snel weer verder. Als het tegen zit vliegen de maanden voorbij en voor je er erg in heb kun je pas over een paar maanden weer verder...

Hopelijk verloopt alles voorspoedig en ben je snel weer terug zwanger!

3. Pientje01

Pientje01 Actief lid

Jun 16, 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè wat een rot nieuws!!

Ik heb een paar weken geleden ook een miskraam gehad. Ik ben niet gecureteerd, dat scheelt volgens mij wel. Had 3 weken later alweer een positieve eisprongtest, dus het kan snel gaan.

Gun jezelf wel tijd...een miskraam is niet niks. Sterkte!!

Liefs Pien

4. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

Nov 3, 2007
    1,968
    1
    0
    NH
    wij hebben het ook gehad, eerste echo een mooie hartslag, en een paar weken later ineens bloed, wat stort je wereld dan ineens in zeg :(
    Mijn verloskundige zegt altijd: als je lichaam er niet aantoe is gebeurd er ook niks, dus gewoon proberen. Er zijn hier genoeg meiden die direct na een miskraam zwanger zijn geworden :)

Heel veel sterkte de komende tijd,
    liefs miek

5. dieni

dieni Actief lid

May 17, 2010
    113
    0
    0
    Ook al is het maar heel klein geweest, je verheugde je er al zo intenst op dat inderdaad de wereld even grijs uiziet!
    Ik hoop inderdaad weer snel zwanger te zijn. Maar zal inderdaad even rustig aan doen zodat het lichaam weer even herstellen kan!
    bedankt allemaal!

Nadine

6. Chrizzy

Chrizzy Lid

Apr 16, 2010
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Wat ontzettend klote voor jullie zeg!
    Zeker dat je nu af moet gaan wachten.... erg moeilijk!

Bij onze miskraam was er bij de 1e echo ook niets aan de hand, zag er goed uit. Toen begon het bloedverlies. Inwendige echo gehad, nog steeds alles goed, geen reden voor bloedverlies. Gebeurd wel vaker zeiden ze. Na drie weken bloedverlies toch maar weer een extra echo, uitwendig. Foute boel, niet meer gegroeit. Diezelfde avond is het afgekomen.

Na twee weken echo gehad om te kijken of alles schoon was, dit was gelukkig het geval. Stonden alweer nieuwe eitjes klaar dus we hadden meteen weer groen licht. Hoefden nergens voor te wachten.
    Ik ben niet meer ongesteld geweest en meteen was het weer raak! Je bent schijnbaar naar een miskraam en/of zwangerschap extra vruchtbaar zeiden ze.
    Maar dat blijft natuurlijk erg persoonlijk. Sommigen doen er weer een aantal cyclussen over.

Ik wens jullie heel erg veel sterkte de komende tijd.
    Het is inderdaad niet niks. De grond zakt even onder je voeten vandaan. Denk aan jezelf en neem de tijd die je nodig hebt.

Liefs, Chris

Share This Page