bloed verlies!

Discussie in 'Miskraam' gestart door -, 29 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hai dames!

Ik heb vanaf gister al buikpijn!Dacht dat het me darmen waren,want ik kan ook slecht naar de wc!
    Vanmorgen ging ik plassen en kon ik eindelijk de grote boodschap!
    Met afvegen zat er ineens bloed met slijm op me wc papiertje!Ben doodsbang voor wat er misschien aan de hand is!Heb nu ook lichte krampen in me buik en moet om half elf naar de dokter!verloskundige was niet te bereiken(alleen spoedgevallen).Wat gaat er zometeen bij de dokter gebeuren?En kan hij zien of er eventueel toch nog een vruchtje zit?

liefs een :cry: donky

2. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Veel sterkte bij de huisarts!
    Ik weet niet wat er gaat gebeuren, maar vooral in het begin kan je wel last hebben van (bruin) licht bloedverlies, heb ik ook heel veel gehad maar ons meisje is gewoon blijven zitten gelukkig.

3. Niet meer actief

bij mij was het met afvegen echt roze/rood en slijmerig!Ben zo bang en doe niks anders dan janken!

En net zag ik in me inlegkruisje alleen nog bruin.Heb wel erge krampen

thanx voor je antwoord!

liefs

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Het kan ook zijn dat er een adertje in je vagina is gesprongen omdat je teveel hebt gedrukt om je ontlasting eruit te krijgen.

Groetjes Anita

5. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    sterkte en hoop dat het door je darmen komt.

6. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Ik denk aan je, sterkte.

Liefs Hope

7. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He Donky,

Ik ben voor je aan het duimen!
    Weet je al iets?

X Neia

8. Niet meer actief

hey!

Ik kom net uit het ziekenhuis.De dokter vond het verlies minimaal(was alleen nog iets bruin)en heeft me inwendig onderzocht!Baarmoedermond was volgens hem nog mooi gesloten en dat was een goed teken!ben doorverwezen om bloed te prikken en daarvan krijg ik rond half vijf de uitslag!Heb nog wel last van me buik maar niet meer zulke krampen!\

Kan nu alleen maar duimen en lekker rustig op de bank gaan zitten!

liefs een onzekere donky

9. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Tot nu toe in ieder geval goed nieuws!
    Probeer je te ontspannen door iets te gaan doen; dvd'tje kijken, boek lezen etc.
    Dan gaat de tijd tenminste snel.
    Succes!

X Neia

10. Niet meer actief

de uitslag was dat er 1200 hcg waarde in me bloed zat!Tja kunnen we nog niks mee en moet volgend week nog een keer prikken!Heb vanacht niet gevloeid dus daar ben ik zeer gelukig mee!Gister wel de hele dag en voor een groot gedeelte bruin en heel iets sliertjes!

is afwachten nu!

liefs

11. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Dit klinkt meer als een innesteling dan dat het wat anders zou zijn.

Ik heb zelf 2 miskramen gehad en dan bloed je gewoon als tijdens je menstruatie of erger en stopt het niet.

Google eens op innestelingsbloeding, mss wordt je daar wat wijzer van...

12. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    vooralsnog ziet het er goed uit meid, positief blijven hoor al snap ik dat het moeilijk is!

13. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    idd probeer poss. te blijven meid, je hcg staat goed hoog.
    veel sterkte en hou je taai!

14. Niet meer actief

ik probeer idd positief te blijven!Heb gister niet gevloeid en vanmorgen wel weer!Maar het blijft roze/rood en het is niet mega veel zoals een menstruatie!Probeer positief te blijven en daarom wil ik hier graag een slotje op!Meiden thanx dankzij jullie heb ik er meer vertrouwen in en ga ik rustig afwachten.

knuffel donky

15. cindy68

cindy68 Actief lid

23 okt 2006
    101
    0
    0
    Hoi,

heb er sinds vandaag ook last van. Slijm met bruin verlies. Alleen had ik gister geen buikpijn. Nu wel een beetje kramp zo af en toe, en het zeurd. Ben ook heel erg bang op het moment. Weet er niet zoveel raad mee. Loop om de haverklap naar de wc. Het is zondag dus ja. Afwachten denk ik maar. Als iemand nog tips heeft hoor ik dat heel graag.

cindy

16. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Op verzoek van Donky gesloten.

Groetjes Lotte

Deel Deze Pagina