Hii Ik wil straks een afspraak maken voor een pret echo. Ik weet dat je een DVD mee krijgt, maar ik vind het leuker als de oma's en opa's het live kunnen meemaken? Ik ga het sowieso vragen maar is het raar om met de oma's en opa's binnen te stappen? XXX
hallo neej hoor das helemaal niet raar wij hadden ook de opa's en om's meegenomen en onze zusjes het was super en een mega ervaring veel plezier met de echo groetjes grummelke
Ik denk dat 6 man wel een beetje veel is, maar misschien vinden ze het bij jou echo-bureau het helemaal niet erg. liefs, misspuma
haha neej joh helemaal niet als het goed is zeggen ze dat ook als je belt voor een afspraak dat de opa's en oma's gewoon meekunnen
hahaha ik wilde dat ook. wij kregen tenslotte het 3D pakket van mijn ouders. dus ik belde op naar het bureau. zegt die vrouw tuurlijk mag je mensen meenemen, we hebben hier zelfs een groep van 15 man gehad. wij waren met zn 8en hahaha drukke bedoeling maar wel hartstikke leuk! Ik zou indd gewoon even bellen en vragen.
mijn vriend, mijn moeder, mijn zusje, en mijn oma zijn meegeweest, dat vrouwtje dat die echo maakte vond het juis kei leuk dat we met zoveel waren. En ik vroeg toen ook of het voor haar niet vervelend was, en toen zei ze als er nou 15 man meekomen dan wel, maar ook dat kunnen we niet verbieden, want dit is niet medisch en je moet er zelf voor betalen dus mag je zelf weten wie en hoeveel mensen je meeneemt. veel plezier iig!
Wij zijn ook met de oma's geweest. Idd gewoon ff bellen.. zal echt geen probleem zijn en je betaald er veel geld voor. Britt