Bloed verlies

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by mvtweewondertje, Jul 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mvtweewondertje

Oct 17, 2011
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen

Vraagje aan jullie heb ook al contact gehad met me verlos kundige maar die zeggen dat ik moet afwachten tot de miskraam volledig is .
    Zondag avond verloor ik bruin bloed bij afvegen krampen in me buik en pijn onder in me rug .
    Gister avond weer op nieuw krampen en pijn halverwegen me longen. Na beneden via me linker zij
    En bloed bij afvegen , bloed komt er echter niet uit. Alleen als ik me vinger met wc papiertje erin stop

Bij een miskraam hoor ik toch meer bloed te verliezen. En hoort het. Er toch zelf uit te komen ?

Attached Files:

2. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Goedenavond,

wat spannend voor je, maar het is echt afwachten hoe het verder verloopt. Het is inderdaad te weinig om te zeggen dat het een miskraam is. Daarnaast loopt bij een miskraam het bloed op een gegeven moment uit de vagina (net als bij een menstruatie). Dus het kan nog beide kanten opgaan. Of het zet door en het wordt een miskraam of het blijft hierbij en het is wat bloedverlies geweest door het groeien van het vruchtje in het baarmoederslijmvlies. Sterkte en succes toegewenst en ik hoop dat het goed blijft gaan met de zwangerschap!

Groetjes Monique

Share This Page