Benieuwd of je nog op nieuw gebeld hebt. Ik zou hier ook zeker niet mee wachten. Desnoods als je verloskundige niet wil luisteren even de weekendlijn bellen van je huisarts en vragen of zij iets voor je kunnen betekenen.
ik heb dit ook maar ben 21 weken zwanger. afgelopen week 4 keer in het ziekenhuis geweest. ze hebben speculum onderzoek verricht en een inwendige echo gemaakt. met de baby lijkt alles goed en alles zit nog dicht. Ik schijn baarmoedermond erosie te hebben? Moet dinsdag naar de gynaecoloog die gaat me overnemen. op internet wordt ik niet veel wijzer want lees van alles over infecties waardoor je die erosie kunt krijgen. bellen dus! succes!
Bedankt voor alle reacties. Ik ben inmiddels bij de gynaecoloog geweest. Het zag er eat betreft het baby'tje allemaal netjes uit gelukkig. De ligging van mijn placenta was alleen lastig te beoordelen, dus moet ik volgende week op controle. Dan kijken er meerdere gynaecologen mee. De verwachting is dat dat het bloedverlies veroorzaakt. Verder zag alles er goed uit.
Ik heb dit ook gehad met 21 weken. Ze wisten niet waar het vandaan kwam en waren ook vrij laconiek eronder. Waardoor ik dacht dat het wel goed zat. Met 34 weken kreeg ik opnieuw een bloeding (overigens een stuk minder dan met 21 weken) en belde opnieuw, maar meer om ze op de hoogte te houden net als toen. Toen moest ik ineens vier nachten in het ziekenhuis blijven ter controle, dit omdat het nu levensvatbaar was. Met ons kindje is gelukkig alles goed, maar nu ik dit weet zou ik er ook met 21 weken minder gerust op zijn. Volg je gevoel en bel liever teveel dan te weinig!
Goed dat je hebt gebeld en de gyn heeft geleken. Super dat het met kindje goedgaat. En je baarmoedermond was dan ook goed neem ik aan? Gelukkig! Gek dat ze je placenta niet goed konden beoordelen, maar goed dat je zo snel weer terecht kan. Misschien ligt je placenta voor je baarmoedermond en dat daar idd het bloedverlies door komt. Hopelijk komende week duidelijkheid. Voor nu wel een geruststelling denk ik he. Hoe is het bloedverlies nu eigenlijk?
Hoe gaat het nu met je Mowglie? Ik heb hier ook regelmatig bloedverlies. Bij mij ligt het niet aan de placenta, maar een hematoom en een snel bloedende baarmoedermond. Ook hier doet het kindje het gelukkig goed. Maar ik begrijp heel goed hoe eng bloedverlies is!! Heb je het nog met je verloskundige besproken? Gelukkig wordt hier altijd heel alert gereageerd op bloedverlies, en mag ik ook altijd bellen voor vragen enz. Ik hoop dus dat je het wel kan bespreken, want je moet hen wel blijven vertrouwen!
Bloedverlies is gelukkig gestopt. Ik heb alleen nog wel last van krampen in mijn onderbuik. Lijkt een beetje op menstruatie buikpijn. Ik mag vrijdag weer oo controle bij de verloskundige. Tenzij ik weer klachten krijg, mag ik eerder bellen. Uiteindelijk ben ik gelukkig goed gelopen, had afgelopen weekend ook een andere vk die dienst had. De vk die dienst had tijdens mijn eerste telefoontje was geloof ik nog in opleiding.. Kwam ik achteraf achter. Dat werd namelijk nog benoemd naar mij. Dus ee zullen daar nog wel consequenties aan vast hebben gezeten.
Fijn dat in elk geval het bloedverlies gestopt is! Hopelijk blijven de controles ook goed. Juist van iemand in opleiding zou ik toch ook verwachten dat ze voorzichtig moet izjn.. Maar goed, waarschijnlijk heeft ze hier wel van geleerd!
Succes morgen Mowglie, hopelijk krijg je bij de controle wat meer duidelijkheid. Afgelopen dagen geen klachten en bloedverlies meer gehad?