Bloed verlies.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door loveaniol, 16 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loveaniol

loveaniol Actief lid

21 jun 2016
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ik ben nu bijna 5 weken zwanger en had vanmorgen wat rode/roze afscheiding. De keer daarop had ik echt een beetje rood bloedverlies en nu heb ik weer roze/rood verlies. Wat kan dit betekenen? Ik kan maandag pas bij de dokter terecht.. Ook heb ik iets wat krampjes in me buik maar het is niet zo erg als ongesteldheid.. xx

2. loveaniol

loveaniol Actief lid

21 jun 2016
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 6 dagen over tijd, laatste menstruatie begon op 14 juni. Xx

3. Sn0epje

Sn0epje Lid

11 jul 2016
    34
    15
    8
    NULL
    NULL
    Bloedverlies is niet altijd gelijk foute boel, er zijn vrouwen die gedurende hun zwangerschap zo nu en dan wat bloed verliezen. Ehm ik zou het wel aankijken dat het niet erger word en dat de krampen ook niet naarder worden. Echt wel om onzeker van te worden soms hè? Bah! Het kan alle kanten op in deze prille stadia. Waarom bel je de VK niet om te overleggen met haar als je het niet vertrouwd? Succes maandag, ik hoop dat het rustig blijft tot dat je bij de dokter terecht kunt.

4. loveaniol

loveaniol Actief lid

21 jun 2016
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb me eigen nog niet aangemeld bij dokter en of verloskundige.. het vloeit op dit moment niet, meer af en toe een roze/rood veegje en krampjes maar niet heel heavy.. ja vorige zwangerschap in 2011 had ik zoiets soortgelijks met 8 weken maar was niks aan de hand toen konden ze op de wcho zien. Maar nu is het nieteens 5 weken dus ik denk eat het afwachten word... zou een test morgen of overmorgen iets uitmaken? Kijken of die mindwr knallend is al de testen van donderdag en vrijdag?..

5. loveaniol

loveaniol Actief lid

21 jun 2016
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet er wel bij zeggen dat ik gisteravond wel sex heb gehad.. kan dat er eventueel iets mee te maken hebben?

6. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Ja dat kan ermee te maken hebben.
    Bloedverlies kan een teken zijn dat het fout gaat, maar dat hoeft zeker niet. Het is ook een zwangerschapssymptoom die bij sommige vrouwen voorkomt. Alles is veel beter doorbloed daarbinnen en bij een kleine aanraking (seks) of inspanning (tillen of sporten of wat dan ook) kan er al een adertje knappen.

Ik zou als ik jou was een verloskundigenpraktijk zoeken die echos kunnen maken, misschien mag je vrij gauw laten kijken of alles goed is. Dan is dat tenminste weer een zorg minder :) (hopelijk dan!)

7. loveaniol

loveaniol Actief lid

21 jun 2016
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, ja ik heb inmiddels sinds gistermiddag niets meer gezien eigenlijk.. heb net wel weer een test gedaan, maar deze was net zo knallend als de testen van donderdag en vrijdag.. en het waren echt maar 2 a 3 druppeltjes meer urine kreeg k er niet uit haha.. enige wat ik nu nog heb zijn krampjes maar of dat echt mn baarmoeder is daar kan k niet zo goed onderscheid uitmaken. heb in 2012 wel een keizersnede gehad.. xx

8. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Testen zeggen helaas niks mocht het toch niet goed zijn. Duurt altijd een tijdje eer deze aflopen.

Maar bloedverlies hoeft niet altijd iets te betekenen zoals je hierboven kunt lezen. Hopelijk blijft alles goed gaan.

9. loveaniol

loveaniol Actief lid

21 jun 2016
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankjewel voor je bericht. ik heb in mn vorige zwangerschap ook tot 8 a 9 weken last gehad van bloedverlies en heb nu gewoon een gezonde dochter lopen van 4 jaar, dus ik hoop nog even en duim door, want de dokter/verloskundige kan nu ook niet veel betekenen denk ik... xxx

10. Besco

Besco Fanatiek lid

2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    Ik had/heb hetzelfde! Afgelopen week weer bruinverlies en mocht komen van de VK omdat ik me zulke zorgen maakte. Prachtig kloppend hartje.
    VK zei ook dat het inderdaad allemaal wat beter doorbloed is. Ik had gisteren weer wat roze verlies en vanmorgen bruin.
    Ik maak me er maar niet meer te druk om en hopelijk kun jij het ook een beetje naast je neer leggen al weet ik hoe moeilijk dat is!

Succes!!

11. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar!! Ik ben 5weken en 4 dgn zwanger en gister en eergisteren ook opeens btje rood bij afvegen, gister in de loop van de dag bruin... Nu gelukkig niets meer! Bij m'n dochtertje nooit bloedverlies gehad maar heb in maart miskraam gehad bij 10.5 weken bij die zwangerschap had ik ook al vroeg bloedverlies.... Ik hou mezelf nu voor dat het vroege bloedverlies nog niets hoeft te zeggen want ik heb toen ook 2 weken na bloedverlies mooie echo met kloppend hartje gezien, ging pas later mis...
    Hoop heel erg voor je dat alles goed blijft gaan!!!

12. loveaniol

loveaniol Actief lid

21 jun 2016
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb tot vandaag geen rood verlies meer gehad..

13. CaRu

CaRu Actief lid

5 mrt 2015
    128
    0
    0
    Officemanager
    Groningen
    Ik snap precies wat je bedoelt ! Ik had afgelopen zondag (5 weken en 1 dag) ineens licht roze afscheiding. Daarna niets meer gehad en vervolgens maandag tegen 10.00 uur een klein beetje bruine afscheiding (gaat echt om heeeeel weinig) Tegen 14.00 uur had ik een klein veegje bloed (ook heel dun en geen slijm) en toen ben ik een beetje in paniek geraakt. Ik had mijn HA gebeld en zij konden niets voor me doen en vervolgens heb ik mijn ziekenhuis gebeld in Nijmegen (vanwege ICSI-behandeling) zij konden ook niets voor me doen. Als ik hevige pijn kreeg moest ik terugbellen en ik ben dus ook niet echt gerustgesteld door hun woorden. Ik heb gisteren maar even een dagje thuis gezeten en ik heb na maandagmiddag ook geen bloed of iets dergelijks gehad.

Ik hoop dat dit positief is, want ik heb in maart nog een MA gehad. Ik heb ook een beetje krampjes, maar ik denk dat dit eerder mijn darmen zijn vanwege hevige obstipatie (en omdat ik afgelopen weken beetje te veel gerechten heb gehad met ui :p)

Weet alleen niet meer wat ik er zelf van moet denken behalve dan afwachten. In onze hele traject zegt iedereen; afwachten, afwachten, afwachten. Ik ben er eerlijk gezegd een beetje klaar mee met dat afwachten. Ik zou gewoon zo graag een kloppend hartje willen zien !

Deel Deze Pagina