menstruatie na curretage en hevige buikpijn

Discussion in 'Miskraam' started by lizzy30, Jun 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lizzy30

lizzy30 Lid

Jan 13, 2006
    37
    0
    0
    Ik ben afgelopen zaterdag voor het eerst ongesteld geworden nadat ik 19 mei een curretage heb gehad. Normaal had ik nooit buikpijn of andere klachten, nu heb ik al 2 dagen verschrikkelijke buikkrampen linksonderaan boven mijn lies. Vooral met zitten en opstaan is het heel hevig. Kent iemand dit? Is dit wel normaal en gaat het ook weer snel over?

groet, lizzy30

2. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Zo erg als jij het nu beschrijft had ik het niet, maar mijn menstruatie is wel heviger sinds ik een curretage heb gehad en hij duurt ook langer. Ik heb ook wel meer pijn.
    Even in de gaten houden meid, ik zou het zo niet kunnen zeggen.
    Groetjes, Anakin.

3. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,727
    0
    0
    Ik had ook de eerste keer veel buikpijn en veel bloed maar wordt elke cyclus steeds beter.
    ik heb 24 feb curretage gehad.
    sterkte liefs chantal.

4. Cleo

Cleo Actief lid

Nov 1, 2005
    471
    0
    0
    Hallo Lizzy,

Mijn menstruaties maar ook ovulaties zijn erg pijnlijk en veel heftiger geweest na de curettage. De curettage is half maart geweest. Gelukkig wordt het al minder heftiger. Vorige maand heb ik mij zelfs ziek gemeld vanwege de ovulatie. Ik kan niet meer op mijn benen staan van de pijn.

Heel veel sterkte!

liefs,
    Cleo

5. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Ik ken het niet, maar zou het zeker in de gaten houden! Vervelend ook zeg!!!

Hoop dat het gauw over zal zijn...

6. lizzy30

lizzy30 Lid

Jan 13, 2006
    37
    0
    0
    Het rare is dat ik wel veel pijn heb linksonderin mijn buik maar echt heel weinig bloedverlies, echt minder dan voor mijn zwangerschap/miskraam. Ik hoorde in mijn omgeving dat het wel vaker voorkomt dat je cyclus anders is dan daarvoor. Ik hoop maar dat het volgende maand minder is of natuurlijk helemaal niet komt (!!!).
    Meiden bedankt voor jullie reactie.
    liefs, lizzy30

7. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Hihi ik hoop ook voor je dat ie volgende maand niet komt!! :D

Share This Page