lieve allemaal... ik heb helaas minder goed nieuws...heb het babietje waarschijnlijk vannacht verloren...er is nog wel vocht en zo in de baarmoeder, maar geen kindje meer...heb nooit het hartje mogen horen.... Ik ben echt een beetje in de war... ik geloof wel dat ons kindje nu beter af is en daa kan ik wel troost en rust in vinden dat hij bij God is. Maar dat ik het morgen mn dochtertjes moet vertellen, daar zie ik enorm tegen op... heel mn planning ligt overhoop... - geen sexy jurk met kerst met een buikje... - geen klein broertje/zusje volgend jaar - niet verhuizen dit jaar... - geen babykleertjes halen - misschien dan toch op vakantie in juni - mn oudste dochter toch hier op de basisschool? - toch niet die waanzinnig leuke kinderwagen... zucht te veel veranderingen.... ik mis mijn droom...mis mijn lekker zwanger zijn.... kusje
Lieve Miller Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies! Ik hoop voor jou dat je 2 meiden het gaan begrijpen en je op hun manier zullen steunen. Veel liefs Ellenore