Dag dames, Ik ga net naar de wc en had wat slijm(heb ik wel vaker) bij het afvegen met wat bloed erdoorheen, niet veel hoor maar toch schrik je! Hebben jullie dat ook wellis gehad? En is het nodig om me zorgen te maken? Groetjes monique
het zou misschien een deel van je slijmprop kunnen zijn, mocht je dit bij de volgende keren ook hebben zou ik even de vk kunnen bellen. het is niet erg als je hem al verliest maar houd wel in dat je even rustig aan moet doen!
ik heb dat ook maar ik weet dat me baarmoedermond al met 2,5 cm verkort is en al 2 vingers open stond vorige week donderdag toen werd voor laatst gecontroleert toen ik uit ziekenhuis werd ontslagen inverband dat de kleine met 33 week wilde komen. nu heb ik vrijdag toch afspraak maar ze zeggen dus dat een slijmpop in delen eruit kan komen dus het gewoon delen zijn ik had dat zondag en maandag en nu ook weer een beetje. als je je zorgen maak gewoon je vk bellen
Is het helderrood bloed? Dan altijd de VK bellen. En ook als je je zorgen maakt! Beter een keer teveel dan te weinig!
Ik had nog even de verloskundige gebeld, en die zei dat het normaal is dat je veel afscheiding hebt. Dat is waar daar heb ik al een tijdje last van, en het kan zo zijn omdat ik gisteren gevreeen heb dat er wat bloed nu meekomt. Het is maar heel weinig bloed maar toch schrik je ervan... Zolang het maar bij een beetje blijft is er niks aan de hand zegt ze. bedankt voor jullie reacties xxx
bloed met slijm is slijmprop zeggen ze kan dus slijm met helderrood bloed gemengt dus en slijm met bruin oud bloed zijn is het alleen bloed dan is het geen slijmprop zo zeggen ze het hier
Ik heb nog nooit een MK gehad maar ik vraag mij af wanneer het 'niet goed' is zeg maar. Ik lees hier altijd dat het alleen samen gaat met helderrood bloed, dat er dan iets mis is. Of kun je ook bij de VK komen en dan opeens horen dat het niet goed is terwijl je niks gemerkt hebt? Ik heb geen sympthomen maar probeer het even duidelijk te krijgen zodat ik wat beter mee kan lezen...
Je kunt altijd bij de Vk komen dat er iets niet goed is. Dat het hartje niet meer klopt bijvoorbeeld. Als je het kindje kunt voelen, dan is dat ook een mooie graadmeter, maar voor die tijd is dat een stuk onzekerder. Probeer je daar niet teveel op te richten en ga er vanuit dat alles goed is. Een stuk ontspannener!
ja hoor ze zeggen dat het kan maart als je het niet vertrouwd gewoon bellen he daar zitten ze voor . je kan gewoon beetjes verliezen