ik weet nu niet wat het is

Discussion in 'Zwanger worden' started by staffies, Oct 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. staffies

staffies Bekend lid

Sep 21, 2009
    551
    0
    0
    emmen
    hoi hoi,

nou ik zal meteen maar beginnen...ik ben 7 september ongesteld geworden en dat was ik 4 dagen..nu heb ik 2 weken later een bloeding gehad de 1ste dag bruin en daarna 2 dagen wat rood en nu komt het rare ik had op donderdag 1 oktober weer bruin en daarna weer rood en dat was 2 dagen heel erg...en de zondag 4 oktober helemaal niks meer en maandag en dinsdag 5 en 6 oktober ook niks ,maar binnenin wel maar het kwam er elke niet zo uit zeg maar ik heb die 3 dagen dus wel ff een inlegkruisje voor gedaan maar er kwam helemaal niks nu werd ik vanmorgen wakker 7 oktober en eerst naar de wc geweest en na het plassen veeg ik bruin/rood bloed mee en ik heb toen eerst ff een tampon ingedaan omdat ik vrij was en nog ff weer op bed ben gaan liggen en 1,5 uur later erweer uitgehaald en het was alleen maar bruin wat er aanzat (sorry voor dit vieze praat :() en nu weer de hele dag inlegkruisje ingehad en nog steeds niks meer te zien ...dus nu weet ik niet wat het is mijn menstruatie of weer een bloeding ofzo...mijn menstruatie kun je hieronder zien is dus best een lange cyclus en als ik nu reken vanaf mijn laatste menstruatie dan zit ik nu ineens op 25 dagen :( ik slik wel sinds 2 weken pillen van etos zwanger worden ,maar of dat nu al zo werkt ...ik hoop dat iemand het ook een beetje snapt want het is een aardig verhaal geworden ...

groetjes staffies

2. staffies

staffies Bekend lid

Sep 21, 2009
    551
    0
    0
    emmen
    niemand die het misschien weet of denkt wat het nu kan zijn :(

3. Patriciaa

Patriciaa Actief lid

Jun 28, 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    ik denk dat je lichaam reageerd op die pillen en is nu hard bezig je cyclus weer in orde te brengen...wel vervelend voor je allemaal zeg snap dat je onzeker er door word maar houd moed het komt goed ;)liefs Patricia

4. staffies

staffies Bekend lid

Sep 21, 2009
    551
    0
    0
    emmen
    dank jewel...ik hoop dat het mijn menstruatie is en dat het door die pillen komt ,want dan kan ik weer verder, maar ik snap er soms niks meer van :(

5. Patriciaa

Patriciaa Actief lid

Jun 28, 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    Hoi hoi,

Geen dank hoor.
    Heb je verhaal nu nog eens goed gelezen en even wat reken werk gedaan maar zoals het er nu uitziet ben je inderdaad ongesteld geworden op 1 oktober.
    Dat bruin verlies van 7 oktober is heel normaal dat is oud bloed en dat kan voorkomen.
    Zelf heb ik ook tijdens mijn menstruatie wel eens een paar dagen niets en dan ineens bruin.
    Ik denk dat het morgen uiterlijk overmorgen helemaal weg is bij je en kun je lekker gaan klussen.
    Je hebt nu dus een cyclus van 25 dagen gehad.
    Ik hoop voor je dat het zo blijft dan kun je beter je eisprong berekenen.
    Zelf gebruik ik niet Etos zwanger worden maar heb goede verhalen gehoord.
    Zelf denk ik dat de twee weken na 7 september door die pillen komt en nu dus je cyclus begint te lopen vanaf 1 Oktober.
    Hopelijk snap je een beetje wat ik bedoel.

Liefs,
    Patricia

6. staffies

staffies Bekend lid

Sep 21, 2009
    551
    0
    0
    emmen
    ik snap het helemaal ...heel erg bedankt en nu maar weer verder voor de volgende ronde ik hoop dat mijn cyclus nu een beetje zo blijft want dat is wel makkelijker met uitrekenen ;)

7. Patriciaa

Patriciaa Actief lid

Jun 28, 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    ik hoop het ook voor je meid!!veel succes zal voor je duimen dat het nu wel raak mag zijn :) liefs Patricia

8. staffies

staffies Bekend lid

Sep 21, 2009
    551
    0
    0
    emmen
    ik hoop ook dat het nu eens gaat gebeuren ,we houden hoop :D

9. staffies

staffies Bekend lid

Sep 21, 2009
    551
    0
    0
    emmen
    oja omdat ik er nu vanuit ben gegaan dat dit mijn menstruatie is vind ik het wel heel raar dat ik nu nergens last van heb ...ik heb een paar dagen voor mijn menstruatie altijd heel erg last van mijn linkerborst en echte vreetbuien, maar nu alleen een paar steekjes in mijn lies en verder nergens last van ...hoe zal dit nu kunnen

10. Patriciaa

Patriciaa Actief lid

Jun 28, 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    Hoi hoi,

Denk dat je ervoor gewoon ontpillings verschijnselen had.
    Dat je zwanger was kan denk ik niet omdat je twee dagen gebloed heb.
    Ja of je hebt een vmk gehad maar denk het niet hoor.
    Als je dat zeker wil weten zou ik het toch even bij de verloskundige vragen hier.(maar ik wil je niet onnodig bang maken...mijn gevoel zegt van niet en dat dit gewoon je menstruatie was)
    Nu je geen verschijnselen meer heb is omdat je weer een nieuwe cyclus in gaat.
    Lekker flink klussen nu en dan zal het snel raak zijn voor je ;)

Liefs,
    Patricia

Share This Page