Ik heb een vraag. Ik had vanochtend een echo en daarna heeft de gynaecoloog mij inwendig onderzocht. Dit was best pijnlijk. Ik schreeuwde het ook een keer uit van de schrik. Nou ben ik thuis gekomen en moest ik naar de wc. Ik had het gevoel dat er wat vocht uit mijn vagina kwam maar toen ik op de wc pot zat zag ik dat het bloed was. Mijn hele slipje zat onder. En ook behoorlijk wat in de wc pot. Nu vraag ik me af wat moet ik doen? Het ziekenhuis bellen? Ik word maandag al ingeleid en moet zondag terugkomen voor een onderzoekje. Mijn man is net weer op zijn werk en ik heb het hem net al verteld, maar ik voel helemaal niets en wil hem niet onnodig hierheen laten komen. Ik denk namelijk dat het bloedverlies komt doordat inwendig onderzoekje van de gynaecoloog.
Sorry voor al mijn vragen, maar voel me best onzeker nu en weet niet wat het verstandigst is om nu te doen. Ik wil niet nu opgenomen worden of wat dan ook, moet nog veel dingen doen.
Is het een idee om even de gyn op te bellen van je ervaring na het onderzoek? Hij/zij kan je waarschijnlijk precies vertellen waar het van komt en of er wat aan gedaan moet worden. Succes maandag!
Ik ben bang dat als ik bel dat ik dan gelijk weer langs moet komen in het ziekenhuis. Mijn man is net weer op zijn werk. Ik denk dat ik het ziekenhuis zometeen bel. Ze zeiden ook tegen me dat mocht er wat zijn ik gelijk moest bellen.
Ja je moet dan gewoon bellen hoor. Ik snap best dat je bang bent dat je dan weer heen moet. Als ik het zkh bel met een vraag of ik vertrouw iets niet zeggen ze ook altijd kom dan toch maar even langs. Geef gewoon aan dat je dat liever niet wilt. Maar vraag gewoon of dit door het inwendig onderzoek komt. Je kan altijd later nog heen gaan als je het toch niet vertrouwd.
Ik normaal gesproken ook niet hoor. Maar mijn man gaat zo weg van zijn werk en dan bel ik, zodat we dan samen erheen kunnen gaan. Ik heb echt niet de kracht om er met de bus heen te gaan. Tenzij ik veel pijn zou hebben, dan zou ik al een taxi hebben genomen. Het bloed is inmiddels veel minder geworden en ik voel er verder totaal geen pijn bij vandaar dat ik liever even afwacht.
ik denk dat het door inwendig onderzoek komt, want ik bloedde ook en was gelijk weer weg en me gyn zei ook dat het normaal was dat er bloed uit kon komen.