Heel irritant!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Snoekems, Feb 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Snoekems

Snoekems Bekend lid

Jan 18, 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Hallo allemaal!

Ik heb geen vraagje, maar moet even wat dingetjes kwijt. Vorige week zondag ben ik ongesteld geworden, terwijl ik de goede hoop had dat het deze keer raak zou zijn. Dat was al een teleurstelling op zich, zeker omdat ik de week voordat ik ongesteld werd ontzettend veel (heeeeeel veel) dorst had en snel dizzy werd. Verder had ik steekjes rond het gebied van mijn eierstok, wat ik normaal gesproken helemaal niet had.
    Maar goed, toch ongesteld geworden (en flink ook!) en sinds die tijd ontzettend jeukende tepels. Zo erg dat ik niet eens meer op m'n rug in bed kan liggen omdat ik gek wordt van de dekens en mijn tshirt die langs mijn borsten strijken.... Echt om gek van te worden! En ik heb heel sterk ruikende urine, wat ik normaal ook niet heb..... Soms snap ik gewoon niets meer van mijn lijf! Herkent iemand dit toevallig?
    Pfffff! Fijn dat ik het hier kwijt kan, mijn vriend wordt af en toe helemaal gek van al mijn gekke hormonale buien :D

Groetjes!

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Misschien was het geen menstruatie maar is er vroegtijdig iets mis gegaan. Komt vaker voor dan je denkt. Zou best kunnen dat je nog last hebt van de hormonen dan.
    Succes!

3. Snoekems

Snoekems Bekend lid

Jan 18, 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Hoi Saskia,

Fijn dat je zo snel reageert! Het zou inderdaad kunnen dat er vroegtijdig iets mis is gegaan..... Laten we hopen dat het deze maand beter gaat!

Groetjes,
    Evelien

Share This Page