gebeurd inleiden altijd op een kamer met nog andere mensen erbij?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door guusje27, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hey meiden,

Hier een vraag voor de dames die ingeleid zijn geweest; ik lees soms dat het inleiden begint op een kamer waar ook andere mensen liggen.. Is dit altijd zo? Dat lijkt me namelijk helemaal niks! Ik moet toch kunnen ontspannen?

Liefs Guusje

2. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Ik ben ook ingeleid, maar ik had gewoon mijn "eigen" verloskamer. Ik zou er niet aan moeten denken als er andere vrouwen bijgelegen hadden! Anders zou ik echt eisen dat ik alleen mocht liggen.

3. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Ik had ook gewoon een kraamkamer voor mezelf alleen. Gelukkig wel zeg haha

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    oh, gelukkig maar! Als het niet zo is eis ik dat ook wel op ja, daar heb ik echt geen trek in!

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hier is een vriendin van me ingeleid. ik was erbij maar ze lag gewoon op een eigen kamer hoor

6. Sappie25

Sappie25 Actief lid

19 mei 2010
    386
    0
    16
    Ik ben ook ingeleid, en lag alleen op de verloskamer.....het inleiden duurde bij ruim 3 dagen (primen)....

's Avonds moesten mijn vriend en ik verhuizen naar de "gewone" afdeling, waar we een kamer voor twee kregen ;) Het leek net een hotel....

Ik ben dus drie dagen heen een weer tussen afdelingen geweest, maar daardoor wel lekker met mijn man erbij kunnen slapen....

7. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Nou gelukkig....ben maandag aan de beurt, en moet er echt niet aan denken om er met meerdere mensen te liggen. Wist trouwens ook niet dat dat wel es gebeurd. ;)

8. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik dacht dat het hier in het ziekenhuis verschilde per situatie(wat ik nog van de voorlichting weet).

Het liefst wel op een eigen kamer.. Als je uberhaupt nog geen ontsluiting hebt, dus je echt van 0 moet beginnen. Dan kan je soms nog even naar een kamer op de kraamafdeling. Je kunt pas naar de verloskamers als het echt op gang is. Dus ergens rond de 4-6 cm afhankelijk van de snelheid van alles..
    Maar als je dus nog op 0 zit, dan gebeurd het heel soms dat je op een 2-persoonskamer komt voor 1 nacht..

9. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    ik begon gewoon op de afdeling hoor, sua met buurvrouw ;) toen de weeen regelmatig kwamen ben ik naar de verloskamer verhuis had zon' 5 cm........

liefs Es

10. macaaney

macaaney Lid

6 feb 2010
    93
    0
    0
    NoordBrabant
    ik ben zelf ingeleid en lag op kamer (lag al een week op die kamer) elke dag kwamen er wel 1 a 2 vrouwen die ingeleid werden pas wanneer je 3 cm had of gebroken vliezen mocht je naar een verloskamer en daar lag ik dan gewoon bij.. te wachten tot ik werd ingeleid ... erg leuk hoor proberen te eten terwijl iemand verkrampt van de pijn;) Ik mocht eerder weg uit de kamer.. maar dat had geen goede reden(kreeg spoedkeizersnee ivm wegvallen hartslag)
    het verschilt blijkbaar dus per ziekenhuis.. ik had graag een eigen kamer geweest.. was toch iets ontspannender geweest dan met 2 andere vrouwen die lagen te verkrampen van de pijn...

11. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

15 aug 2010
    381
    0
    0
    Hoi,

Ben ook ingeleid en kreeg eerst twee tabletjes ingebracht die de baarmoeder mond zouden verweken. Pas met 2 cm zou ik weeën opwekkers krijgen. Maar vanaf dat ik binnen kwam in het ziekenhuis kreeg ik mijn eigen verloskamer. Ik reageerde heel heftig op die pilletjes dus ik had er echt geen vreemde dame bij moeten hebben hahahahaha ....

Succes meid maandag! Spannend .... Groetjes Kel

12. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0
    ik had een eigen kamer.

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mijn hebben ze netjes naar de verloskamer gebracht dus dat zullen ze bij jou ook vast wel doen :). ik heb bijna 4 wk in het ziekenhuis gelegen en 1 week onder controle thuis. toch hebben ze me netjes naar de verloskamer gebracht.
    lees herboven dat er een pas met 5cm naar deverloskamers ging, nou dat had ik niet overleefd hoor. ook het idee dat je de eerste weeen geen prive hebt lijkt me niks. heb lekker gedoucht met infuus tijdens de weeen en ook ben ik naderhand naakt op bed gaan liggen. was toch niet zo leuk geweest met mensen erbij. ook waren de weeen erg heftig en bij 6cm gign het ineens zo snel dat ik 2 weeen verder en daarna 3 x persen moeder was. totaal 4,5 uur geduurt. het infuus werd maar hoger gezet en hoger pfff krijg nu weer spontaan buikpijn, alles was al prima op gang en snap nu nog niet waarom ze hem verder open gooide

14. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik had gewoon een eigen kamer. Ik had al een tijdje 1 cm en kreeg een gel toegediend, die deed zijn werk tot 2 cm. Na het breken van de vliezen ven ik naar de verloskamer gebracht waar het uiteindelijk heel snel op gang is gekomen. Dus hier eigenlijk de hele dag een eigen kamer gehad.... :)

Deel Deze Pagina