oke ik ga ff proberen mja k hoor zoveel zoeffff geluiden hihi mja soms ook inene keiharde gerommel. zal is ff proberen miss hoor ik indd t hartje nu liefs
nja ik hoor t zelfde als altijd dat ge woeiwoeiwoeiwoei en dan met me eigen hartslag er door.. dus me slagader+me eigen hartslag.. nja ik w8 wel af
lieverd.. ik weet niet of je in een grote stad woont, maar je kan ook het ziekenhuis poli verloskunde bv. bellen voor een spoed echo als je vk het te druk heeft. Ik heb in week 12 een enorm grote bloeding gehad met stolsel verlies te grote van m'n handpalm en mijn kindje leefde nog(en nog steeds!) gewoon en was op de echo lekker salto's aan het draaien. Ik weet hoeveel zorgen zo'n bloeding met zich meebrengt.. Je bent geen zeur, verre van.. ik belde toen om 2 uur s'nachts het spoednummer, daar is het echt voor. Doe rustig aan en ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Ik lees hier mee en duim heel hard voor je! *knuffel* ps. maak je ook niet te druk over de angelsound. Ik kon pas rond week 14 of later zelfs echt het hartje echt vinden. Het ding heeft me heel veel stressmomenten en zweet gekost.
hee hee Ik mocht om half5 bij de vk komen voor een echo.. ze deed de echo apparaat er op en gelijk zag ze al wat bewegen dus ze zei gelijk al van het zit goed.. echt heel mooi om te zien het bewoog weer ( de vorige x sliep t) en heel mooi tot hoeverre t kindje zich nu ontwikkeld heb.. wauww echt super de meting gaf aan 12w5d.. eerst werdk dag naar voren gezet en nu weer 2 terug maar moet bevaldatum op 10 juni houden want alles kan nog en de meeste kindjes worden niet stipt op de uitgerekende datum geboren.. ik ben dus weer erg blij vorige keer steekjes enz.. mja dat is t groeien en nu voel k dat veel meer dus ik ga regelmatig naar de wc om tekijken of er niets is.. maar nee gleukkig niet.. en ik kijk lekke rnaar me echo foto's als ik weer wat pijntjes heb. ik zet maandag mn echo foto er mooi bij op in mn album, nu ga ik weekendje weg sinterklaas vieren enz wat heftig dat je zoveel verloren was raar he.. wij maar druk maken en de kindjes maar zwemmen en druk doen hihi Liefs fay!! lieve dames.. bedankt voor al jullie reacties dikke knuff