nu al last bekken....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door happy76, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy76

happy76 Lid

8 okt 2010
    26
    0
    0
    Jeetje zeg, bij mn vorige zwangerschap kreeg ik pas later last en nu voel ik alweer steken in mn onderrug en zit ik al moeilijk, steken vlak boven mn linkerbil en als ik loop soms zelfs al bij mn schaambot...pfffff wie heeft dit nog meer???

2. Juudje79

Juudje79 Actief lid

18 okt 2010
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit heb ik sinds een paar dagen , maar zijn dat je bekken ?

Het is mijn 1e zwangerschap heb dus geen idee..
    Wanneer ik even gelopen heb , ga zitten en daarna weer in de benen wil komen doet enorm pijn onder in de rug en achter kant bovenbenen en billen

Ben 10+2 weken nu.

3. essie23

essie23 Actief lid

15 feb 2008
    148
    0
    0
    postbezorgster
    Heerenveen
    ik had met mijn 1e zwangerschap pas met 25 weken last van mijn bekken en ben toen met 30 weken de ziektewet in gegaan maar nu loopt ik al ruim 4 weken met bekken klachten en blijk bekken/zwangerschaps ischias te hebben en voor al aan mijn linkerkant. met enorme steken in mijn linkerbeen tijdens het lopen.

en heb me vandaag ziekgemeld op mijn werk omdat ik nog al veel loop, en dat niet meer zo veel mag doen.

als ik jou was zou ik toch zo snel mogelijk een afspraak bij dokter maken en vragen of je naar cesar therapie kan.

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!

Dit heb ik precies zo! Zijn dat je bekken? Ohjeej, hopelijk gaat het niet erger worden...

5. Anice

Anice Niet meer actief

Hallo Dames,

Hier nog een "lotgenote" Dit is mijn derde zwangerschap en bij mij begonnen de eerste symptomen van BI al bij de 14e week. Nu sinds een paar weken heb ik ook zwangerschaps Ischias erbij gekregen. Dat zijn die steken in je linker of rechter bil (en als je pech hebt in beide) met pijnscheuten waarbij de pijn doortrekt aan de achterkant van je been. Het scheelt heel veel wat ik op een dag doe. Eigenlijk kan ik gewoon niks doen dan kan ik 's avonds nog gewoon wat lopen. Maar ja, heb nog een kleintje van bijna 2 rondlopen dus dat gaat niet echt. De grote boodschappen doe ik nu samen met man in het weekend zodat ik er doordeweeks niet meer op uit hoef omdat een tasje tillen al te zwaar is. Ik vind het echt balen omdat je dingen wilt doen maar niet kunt. Vroeger als ik dit soort verhalen van zwangere dames hoorde dacht ik altijd dat ze zich een beetje aanstelden maar nu weet ik wel beter.

6. happy76

happy76 Lid

8 okt 2010
    26
    0
    0
    Bij mij is het op zich nog wel redelijk te doen maar alleen als ik geforceerd ga lopen, dus een been optrek en steeds op mn rechterbeen leun wat natuurlijk ook niet goed is want dan verschuif je het probleem...En ja dit zijn toch je bekken?!!Wat is dan precies ischias?Soort jicht wat vaak in knieeen voorkomt toch?En wat is precies cesar therapie, lijkt me wel goed klinken maar helpt het echt?Je botten worden broos door de hormonen. Ik herken die steken wel in mn bil het zit echt een beetje links van mn stuitje BOVEN mn bil maar straalt door naar mn been.
    Sterkte iedereen in ieder geval!!!

Deel Deze Pagina