bloed?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by summie, Sep 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. summie

summie Lid

Oct 28, 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo...
    ik heb een vraag, ik hen 21-09-11 test gedaan van de etos, en zag na een kwartier een heel licht streepje.. ik dacht van ooo:D, 23-09-11 weer een test gedaan, kan niet w8ten natuurlijk. een iets donkere streepje iets meer zichtbaar dan de andere andere zwangerschaptest. ik heb meer dan 2 weken last van me borsten en een zere rug dat is nu beetje over. en al meer dan 2 weken last van me buik ongi gevoel.. en steken wordt je gewoon moe van.. maar ik ging gister avond naar de wc en zag met plassen bloed uit komen helder rood met slijmlaag. vanmorgen weer met plassen een dikke klodder bruinprut met slijmlaag. maar ik moet volgende week pas ongesteld worden. 28a29 september. en normaal begin ik nooit zo vroeg, meestal een 2 dagen voor de tijd komt eerst bruinprut en dan pas begint de ongestelheid. nu was het andersom eerst helderbloed met slijmlaag en volgende dag bruinprut dikke slijmlaag.:(:(:(

2. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Een zwanger streepje verschijnt binnen een minuut.
    Na een kwartier is dit waarschijnlijk een indrooglijntje geweest.

Je kunt nog eens een testje doen.
    Mocht het een mk geweest zijn is het HCG nog niet uit je bloed en zou er een streepje moeten komen op de test.
    Niet iedere ongi is gelijk dus je kan best een gewone cyclus hebben alleen een beetje eerder.

Hoe lang ben je al met de pil oid gestopt.
    Je hoeft nl. nog niet regelmatig ongi te worden

3. Troel

Troel Niet meer actief

Je bent wel erug vroeg met testen hoor.... Dan is de HCG nooit hoog genoeg om een posi test te krijgen...

Ben je niet gewoon ongie geworden? Want wat denk je dat t dan zou kunnen zijn?

Share This Page