roze/rode afscheiding?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LDP, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LDP

LDP Lid

10 nov 2006
    45
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik maak me eigenlijk een beetje erg druk vandaag.

Ik heb sinds gisteravond een rare afscheiding. Ik kan het geen
    bloed noemen maar mijn afscheiding is donker roze/bruin Bijna tegen het rode aan. Verder heb ik geen krampen maar ik maak me erg zorgen.

Ik ga vanmiddag toch even de verloskundige bellen want die kan ik om half 1 bereiken.

Ik hoop dat iemand mijn zorgen weg kan nemen.

Liefs

2. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Het hoeft niets te betekenen, ik heb dat bij de 7 weken, 9 weken, 11 weken en nu bij 19 weken eenmalig gehad. En dan alleen met afvegen (klinkt zo vies he?). Daarna was het ook direct weg. Ze kunnen niet achterhalen waar het nu vandaan komt. Alles is zo goed doorbloed, dat zelfs bij een flinke niesbui al een haarvaatje kan springen. Zolang je er geen buikpijn bij hebt zou ik me geen zorgen maken. Wel goed dat je even de vk hebt gebeld. Hopelijk kan zij je gerust stellen, en krijg je misschien wel een echo. Klinkt wel heel gemakkelijk: maak je geen zorgen, maar ik weet nog van mezelf dat het steeds weer schrikken is.. Sterkte ermee! knuffel..

3. Niet meer actief

spannend meid
    het hoeft niet perse iets te zijn
    probeer je niet al te druk te maken
    en hopelijk kun je snel naar de vk en kan ze je geruststellen
    succes ;)

4. LDP

LDP Lid

10 nov 2006
    45
    0
    0
    Bedankt voor jullie reactie!

Ik probeer me niet al te druk te maken, en hoop dat het verder niets te betekenen heeft.

Liefs

5. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik heb ook zoiets gehad. het was niet veel en duurde anderhalve week en toen was het over. heb je al een echo gehad? dat stelde mij erg gerust

6. LDP

LDP Lid

10 nov 2006
    45
    0
    0
    Ik heb vorige week een vroege echo gehad omdat mijn vorige zwangerschap een buitenbaarmoederlijke was.

Deze echo was gelukkig goed en we hebben het hartje zien kloppen. De volgende echo is volgendeweek woensdag.

Ik ga zo bellen naar de verloskundige voor de zekerheid.

Deel Deze Pagina