sterkte cassanie een meisje hier in de buurt verloor 2 weken voor haar bevalling nog bloed ze was nog steeds ongesteld dus er is zeker weten hoop doe een beetje rustig ana voor zover je dat lukt HEEL VELE STERKTE Groetjes dreams
Hey Meid! Vind het heel klote voor je en kan best begrijpen dat je, je nu kut voelt! Rot hoor dta je zolang moet wachten is alleen maar meer stress en slecht voor je kindje! Snap soms die ziekenhuizen ook niet! Wens je veel sterkte!
sterkte meid ik hoop dat het nog goed zit het kan fout gaan maar ook goed (kijk maar naar mij) ik ga hard voor je duimen [-o< [-o< [-o<
Niet je hoofd laten hangen! Ik heb van week 9 tm week 18 zwaar bloedverlies gehad en kijk eens naar mijn banner! Bij mij was het echt met stolsels, en zoveel bloed dat het leek alsof ze de kraan open hadden gezet. ook ben ik ervoor opgenomen geweest in het ZH, omdat ze dachten dat ze me ter plaatse gingen verliezen. Maar: mijn Henkje zit nog gezellig binnen. Ik duim voor je dat dat bij jou ook zo mag zijn!
Heel veel sterkte! Ik heb het zelf ook gehad, allen 3 of 4 weken geleden. Wat een onzekerheid voor je zeg! Leef heel erg met je mee! 1 vraag wat de verloskundige mij direct vroeg: heb je last van buikpijn? En dat was nee... Ik mocht me wel zorgen maken, want het is niet niks, maar niet TE VEEL zorgen gaan maken! Ik weet dat je hier niet veel aan hebt, want toen ze dat tegen mij zei had ik ook zoiets: doe mij nu maar direct een echo, of kom langs dat we het hartje kunnen horen! Ik wens jou/jullie heeel veel succes en sterkte de komende dag! En ik hoop dat alles goed mag zijn met jullie ukkie! Liefs
Hey, Hoop dat alles goedkomt. Maar die onzekerheid is natuurlijk kl*te. Niemand blijft graag in het ongewisse.. We duimen voor je!
Ik heb ook geen buikpijn gehad,heb zelfs maar 4 dagen gevloeid. Voor mij was het helaas geen goed teken. Ik ga heel hard duimen dat het bij jou wel goed is Cassandra [-o<
vanmiddag ontzettende buikpijn gekregen Heb de VK weer gebeld en ze zei dat er toch een miskraam aan de gang is. Ik loop letterlijk krom van de pijn.. nu beginnen er ook kleine stolseltjes te komen Heb even een tijdje met de vk aan de telefoon gezeten ze kon verder natuurlijk ook niet veel doen nu... moet van het weekend nog wel bellen hoe het gaat enzo.. Me vriend is al een speer naar huis gekomen en die weet zich ook even geen raad...
nouu wat erg heel veel sterkte lieverd ik hoop dat je straks een beetje licht ziet in deze donkere tunnel verschrikkelijk Groetjes dreams
Helaas heb vanmiddag ron half 3 een miskraam gehad.. ben helemaal van de kaart niet normaal. Was ook een heel raar gevoel toen alles eruit was. De VK was er heel snel, ze heeft nog gevoeld aan me baarmoedermond, die was weer mooi dicht dus alles was eruit.. Me moeder was er gelukkig, me vriend was net de deur uit. Me moeder heeft het uit de wc gehaald want ik wilde het zien, het is voor mij een deel van me verwerken dat ik het heb gezien. De VK zei dat het ookg oed was dat we het bewaard hadden.. Me vriend snel gebeld dat hij terug moest komen en die heeft het ook nog gezien. Heel raar eigenlijk om het te zien. Als ik heerlijk mag ben ik nu wel heel opgelucht dat het eruit is, niet dat ik er blij mee ben natuurlijk. Maar die pijn was letterlijk niet meer te houden was er kapot van zo moe was ik.. Me vriend en ik hebben ontzettend veel steun aan elkaar en als ik me goed voel gaan we gauw weer aan de klus.. Maar wat is het rot om het mee te maken zeg!
Sterkte Cassanie Hoop dat jullie het samen kunnen verwerken! Hoop dat het de volgende keer raak blijft meid...