Hè meiden , Ik moet eerlijk zeggen dat ik op bijna alle hormonen heftig reageer hoor. Alleen dit is wel het top punt. Ik kan niks meer hebben en wordt uit het niets boos of verdrietig. Net mijn vriend aan de telefoon gehad viel iets verkeerd ik gelijk: nou dan trap ik je het huis uit en draai ik de deur op slot Zo ben ik normaal echt niet. Afentoe echt een hork. Ik probeer er op te letten maar ik ben wel een type eerst iets zeggen dan pas denken. Whahaha wie herkent dit ?
Ik! Ik ben al een paar dagen chagerijnig als de p**p. En ik ben eigenlijk nooit chagerijnig en ik kat al helemaal mijn man niet af.. Nu dus wel
Oh hier ook hoor!jank om niks,vind alles stom en mn man kan niks goed doen,terwijl hij al anderhalve week op de steiger staat om kozijnen te verven,maar ik vind dat ie meer met mij moet meeleven. Ik probeer het niet hardop uit te spreken maar van binnen ben ik echt een draak en een hoopje ellende!
Hier ook hoor.. mijn man wordt nu al gek van mij. Ik kan er ook gewoon niks aan doen.. om het minste of geringste huil ik of ben ik boos. Echt stom..mja ik reageer dan ook echt niet goed op hormonen.
Ik ook .. En dat nu al . Word gewoon vervelend van mezelf .. Huilen om niks , super chago tegen m'n vriend uitvallen terwijl hij eigenlijk heel lief doet . Maar ja op het werk moet k nog doen of er niks is , dus thuis komt alles eruit ! Als het goed is wordt dit met 12 weken minder toch ?
Ben gelukkig niet de enige haha.. Alles komt er ook uit bij mij , moe niet lekker verhuist dus heel veel gedaan en dan combi met hormonen heerlijk Hahaha .... Xx