Hallo dames.. Ik heb een vraag.. Ik ben 5 weken geleden bevallen via een spoed keizersnede .. Nu is het zo na 3 weken stopte de bloedingen zo'n beetje en nu sinds 4 dagen vollop met stolsels zo groot als een tennisbal.. Al 4 dagen moet ik me zelf elke 5 a 10 minuten verschonen anders lekt het al heftig door.. Aan door lekken kom ik ook niet onderuit verschrikkelijk.. Als ik sta voel ik zo'n grote stolsel al tussen mijn benen.. Dan ga ik naar de wc en voel dat ik hem verlies en dat een paar keer per dag... Ook wel iets kleinere maar vaak de grote .. En bloed niet normaal.. Ga ik douche dus geen maandverband om logisch maar mijn bad word gewoon rood binnen enkele minuten .. Vooral als de douche nog niet aan staan .. Ik vraag me af of zoveel wel goed is? Met mijn 3 vaginale bevallingen heb ik niet eens zoveel verloren dan nu.. Het is echt zoveel .. Moet 7 mei pas bij de gynaecoloog zijn... Is dit wel goed?? Dank jullie wel alvast
Ik heb na de keizersnede wel een bloeding gehad met stolsels, maar dit was de dagen direct na de keizersnede.. Heb je er ook pijn/krampen bij? Ik zou gewoon je gynaecoloog bellen als je het niet vertrouw...
Ik heb alleen licht pijn bij onderbuik en een branderig gevoel zeg maar.. Maar niet super erg ofzo ...
Ik zou gewoon bellen hoor! Na mijn keizersnee had ik een aantal weken bloed, maar als het minder word neem ik aan dat het niet terug hoort te komen. Dus bellen en dan weet je het zeker. Ik zou zulke dingen niet al te lichtjes nemen hoor.
Oke dankje wel.. Dan ga ik morgen maar ff bellen.. Ik wil geen zeur zijn vandaar dat ik het hier ff vroeg .