Vanmorgen toen ik ging plassen zat er opeens bloed bij. echt een scheutje zeg maar, en nu maak ik me een beetje zorgen, ik heb de VK gebeld, die zou vanmiddag terugbellen want ze was met patienten bezig. Ik heb verder geen kramp ofzo.. maar toch, oooohhh die onzekerheid, ik vind het echt wel een beetje eng. Is er iemand die dit ook heeft gehad?
het kan een klein vaatje zijn die gesprongen is, dat gebeurt heel vaak bijvoorbeeld na het vrijen of na het poepen. het is van binnen helemaal enorm doorbloed he! als het bloeden inmiddels is gestopt maak je dan maar niet te veel zorgen hoor! edit: ik heb het ook een keer gehad!
De laatste keer dat ik ging plassen bloedde het inderdaad niet meer. Daar was ik ook al blij om. Maar helemaal gerustgesteld ben ik nog niet...
Ik heb dit ook gehad met 13 weken.. Bleek achteraf niets ernstigs te zijn en het kan zelfs vaker gebeuren door de goede doorbloeding.. Ik zou het telefoontje van de vk afwachten en dan mag je misschien wel ff langskomen om het hartje te beluisteren.. Succes!
Nou, ik heb net de VK gesproken en ze wil dat ik even afwacht, als het nog een keer gebeurd, of als ik buikpijn krijg, moet ik ze meteen bellen om een afspraak te maken om het hartje te beluisteren en voor een eventuele echo.