ZWANGEREN GEZOCHT OM MODEL TE ZIJN 8 september 2016 De BEN ( Beroepsvereniging Echoscopisten Nederland) organiseert in het kader van kwaliteitsbewaking een trainingsdag voor echoscopisten. Voor deze hands-on dag hebben we veel zwangere dames nodig die als echomodel willen helpen. Ben je op 8 september 13 weken, 20 weken zwanger of tussen de 26 en 32 weken zwanger, dan kunnen we jouw hulp enorm goed gebruiken. Als dank is er een leuke attentie en natuurlijk een mooi plaatje van jouw baby. Er zijn 4 sessies die dag van ongeveer een uur met ca 6-7 cursisten en 1 trainer. Je kan kiezen uit de volgende tijden: 09.30 uur, 11.15 uur, 13.30 uur, 15.15 uur en het neemt dus een uur tijd in beslag. Wil je graag model zijn of weet je een kandidaat, stuur dan een mailtje naar evenementen@echoscopisten.nl of bel: 0640138796 Plaats: MetsCenter, Rembrandtlaan 1c, 3723 BG Bilthoven. Alvast onze hartelijke dank voor jullie hulp en graag dit bericht delen.
Ik zou die dag eventueel kunnen. Ik ben dan tussen de 18 en 19 weken zwanger, hebben jullie daar wat aan? Ik heb een mailtje gestuurd.
Ik heb u gemaild. Ik ben dan 29+6wkn zwanger en vind het altijd leuk om te helpen met studies en leerprocessen.