Hoi, Tot mijn grote spijt moet ook ik me ook aanmelden op dit deel van de site. In maart 2006 ben ik gestopt met de pil met het idee binnen het jaar wel zwanger te zijn... Helaas, 14.5 maanden later nog steeds niets (wss lijkt 14 maanden wachten ten opzichte van jullie nog niets). We zijn twee weken geleden bij de gyn langsgeweest voor een eerste intake gesprek. Aangezien ik een regelmatige cyclus heb (elke maand 28 dagen) en ik toch al lang met mijn pil gestopt ben vond de gyn het toch wel ernstig genoeg om "de natuur een handje te helpen" (zoals hij het zelf formuleerde). We zijn vrijdag naar het labo geweest voor een bloedafname (ik moet op wel 40 dingen getest worden ) en heeft mijn mannetje een potje sperma mogen binnen brengen. Over een goeie week weten we pas meer maar na 14 maanden kan die week er ook wel bij. Het emotionele heb ik al lang gehad en ik kijk nu vol vertrouwen naar de toekomst... eindelijk krijgen we hulp! Die bolle buiken achtervolgen me (echt waar, overal waar ik kijk zie ik zwangere vrouwen) dus ik hoop dat het nu ook snel mijn beurt is! Zijn er hier mensen die na de bloedafname al meteen wisten wat er mis was? Ik hoop eigenlijk hetzelfde als mijn mama te hebben (zij maakte volgens mij anti sperma anti lichamen aan) dus daar wordt ik ook op getest al zou dit niet erfelijk zijn. Alvast bedankt voor alle goeie adviezen die ik hier de komende maanden (ik plan hier niet langer dan enkele maanden te zijn ) van jullie zal krijgen! Groetjes, Marisha
Marisha heel erg veel succes! Al het wachten duurt te lang bij zo'n grote wens hoor! En dat zwangere vrouwen nu alleen maar meer opvallen is zó herkenbaar! Hopelijk zijn we allemaal snel aan de beurt. Ik hoop voor jullie dat je niet al te veel hulp nodig hebt. Ik neem aan dat ze het probleem bij je moeder ook op hebben gelost Nogmaals succes en sterkte! Gr Bloemetje
hey Marisha. ( helaas) welkom hier. Duurt lang he dat wachten maar idd dat weekje kan er ook nog wel bij.. Hoop dat ze iets vinden ( kan er tenminste ook iets mee gedaan worden) en dat het snel raak is bij jullie.. liefs kaatje
Thanks allemaal, Ik hoop dat we hier allemaal snel zwanger geraken. Ben vandaag mijn neefje gaan bezoeken (schoonzusje is eergisteren bevallen)... zo lief maar nu pikt het wel weer even... Nog een weekje wachten op de resultaten... Gr, Marisha