hellupp mijn HAAR!!!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door scheetjuh, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    hallo meiden
    even een dringende vraag! ben pas bevallen.. en tijdens me zwangerschap is me haar giga droog geworden,.. zo erg dat ze gewoon afbraken..:( er zat totaal geen glans meer op. kon er niets meer mee doen!
    nu na de bevalling. het zelfde verhaal.. alleen NOG erger:x
    boven op is het helemaal droog.. ziet er niet uit.. het breekt af, kan er met de kam niet doorheen.. als ze nat zijn dan voelen ze bovenop plakkerig aan.. en die gedeeltes die zo plakkerig aanvoelen die zijn heel kwestbaar want als ik daardoorheen kam heb ik bosjes haar in de kam zitte.. ik vind dit zo erg weet niet meer wat ik moet doen... heb van ellende sla-olie er in gedaan:(

Heeft iemand verstand van haar?
    en wat kan ik doen?
    en waardoor komt het??

heb altijd al wel droog haar gehad.. en deed ze altijd stijlen maa deed er wel creme voor in.. dus dat moet togkunnen??
    doe ze ook al jaren blonderen... komt et daarvan??
    hellp!!!

2. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Hey meis,

Ik kan je helaas niet echt helpen denk ik... Wel had ik na mijn bevalling ook heel ander haar. Het was droger geworden. Voelde anders en viel, nadat ik met 3 maanden de borstvoeding had afgebouwd, in bosjes uit. Ik vond het vervelend. Echt óveral lag haar van mij in huis. Het heeft te maken met de hormoonhuishouding. Bij mij is het, nadat het begonnen was, met een kleine 2 maanden vanzelf weer over gegaan. Als je het niet vertrouwd dan gewoon eens vragen bij jouw huisarts. Daar zijn ze voor en hoef je je helemaal niet voor te schamen hoor!

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik zou gewoon even naar de kapper gaan en vragen hoe of wat, zij hebben er wel verstand van:)
    Succes!

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Het uitvallen van haar na de zwangerschap is wel normaal. Tijdens de zwangerschap valt het veel minder uit, en dat haal je na de zwangerschap weer in..

Maar voor de droogte heb ik geen advies, het kan komen door het verven natuurlijk, maar je hoort ook wel vaker dat het haar tijdens/na een zwangerschap verandert. Soms is het tijdelijk. Bij anderen veel meer.

Je kunt eens zo'n herstellend haar-masker proberen, dat hebben ze vast wel bij een drogist of vraag het even aan je kapper..
    En verder niet teveel rommel erin smeren..

5. brenda1978

brenda1978 Actief lid

12 okt 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    Blonderen is idd ook niet echt goed voor je haar, plus een zwangerschap erby... kan dus het totaal zijn...
    vroeger verfde ik me haar ook regelmatig en daardoor werd het ook steeds erger..tydens de zwangerschap werd het weer voller en dikker juist..
    maar je kan altijd eens langs zo'n kapperswinkeltje gaan voor info..

Deel Deze Pagina