ik heb nog een bloedonderzoek laten doen, waarschijnlijk voelde ik me ook zo slap omdat ik ongesteld moet worden. ben wel roosvicee ferro gaan drinken en voel me steeds minder slap gelukkig!
je kan beter floradix pakken, heel veel meer nodige stoffen erin zitten en voel je je dus sneller beter! Het kan soms echter wel een paar weken duren voordat het echt goed werkt dus geef het even.. Ik heb een HB van 3 nog wat gehad en had op zich geen extreme klachten (behalve moe zijn maar ja ik ben ME patient dus is me niet vreemd) ik zat wel wit (ook al redelijk normaal voor me) dus klachten verschillen ook erg per persoon, nu heb ik een HB van 7 (de laatste keer dat ik het gemeten heb) en dat is voor mij heel hoog terwijl het voor een ander normaal is.. En natuurlijk een goed voedingspatroon (evt vitaminepillen erbij !) kan allemaal helpen!
ik heb vroeger als eens floradix gebruikt maar kreeg daar helaas buikkramp van. verder eet ik zo gezond mogelijk en slik ik idd ook extra vitaminepillen en ik ga elke dag wel even naar buiten toe.